Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi en internet verbinding


Ik heb sinds 2 weken slecht wifi en internet verbinding hoe kan dat krijg ook vaak geen 4 g

Beste antwoord door Sterre

Hoi Jolanda,

Klopt het dat jouw wifi thuis vaak wegvalt, waardoor je telefoon automatisch op 4G springt? Ik help je graag om jouw wifi te optimaliseren. In ons wifi-topic lees je hier allerlei tips voor. Laat je mij het weten als je hier hulp bij nodig hebt? Ik help je verder.
Bekijk origineel

4 reacties

Kaassausje
  • 1722 reacties
  • 25 mei 2018
Hoi Jolanda, welkom terug op het klantenforum.

Zou je je probleem wat uitgebreider kunnen beschrijven? Gaat het om internet van T-Mobile Thuis? 4G staat daar namelijk los van.
Of betreft het een toestelprobleem?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 mei 2018
Het gaat over mijn toestel zo verbruik ik heel veel mb s dat mijn wifi telkens weg valt

Kaassausje
  • 1722 reacties
  • 25 mei 2018
Ik snap 'm even niet. Gebruik je zoveel data dat het netwerk eruit valt, of springt je toestel gewoon over van Wi-Fi naar 4G, waardoor je veel MB's uit de bundel opmaakt?

Als je bundel te snel op is, kun je 'slimme netwerkwissel' uitzetten onder wi-fi (android telefoons) of 'wifi assistentie' onder mobiel netwerk (iPhone).

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 28 mei 2018
Hoi Jolanda,

Klopt het dat jouw wifi thuis vaak wegvalt, waardoor je telefoon automatisch op 4G springt? Ik help je graag om jouw wifi te optimaliseren. In ons wifi-topic lees je hier allerlei tips voor. Laat je mij het weten als je hier hulp bij nodig hebt? Ik help je verder.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen