Skip to main content
Beantwoord

klacht geen internet (WAN valt weg

  • 22 april 2018
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Hallo,

Ik ben nu een 5 tal maanden bezig om mijn internet verbinding goed te krijgen. Hiervoor heeft het een 4 tal maanden geduurd voordat mijn Wi-Fi goed werkte.
Na 4 monteur bezoeken en 3 modems werkt het nog niet en valt het Wan signaal compleet weg. Soms meerdere malen per dag.
Na ongeveer 15 tot 20 keer bellen kom ik geen steek verder. Ook KPN is al geweest en alles zou goed zijn.
Dus niet. De emmer begint aardig over te lopen als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik probeer nu direct via mail contact te krijgen om een klacht in te dienen maar geen resultaat.
Hoe nu verder?

Willy Bogers

Beste antwoord door Brian

Hi willy71, ik zie dat je inmiddels telefonisch contact op hebt genomen en dat we jouw verbinding nu aan het monitoren zijn om te kunnen achterhalen waardoor het wegvallen wordt veroorzaakt. Ik kan mij je frustratie voorstellen, we gaan weer voor je aan de slag op dit nu voor ééns en voor altijd op te lossen!
Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2018
Hi willy71, ik zie dat je inmiddels telefonisch contact op hebt genomen en dat we jouw verbinding nu aan het monitoren zijn om te kunnen achterhalen waardoor het wegvallen wordt veroorzaakt. Ik kan mij je frustratie voorstellen, we gaan weer voor je aan de slag op dit nu voor ééns en voor altijd op te lossen!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen