Beantwoord
Afdwingen safe search mogelijk in router
Volgende maand wordt ik aangesloten op glasvezel via T-mobile. Vooruitlopend op deze aansluiting alvast een vraag. Ik maak gebruik van OpenDNS voor het filteren van content. Nu zou ik ook graag safe search afdwingen voor Youtube en Google. Is dit mogelijk in het T-Mobile modem? Zie hier de instructies voor youtube: https://support.google.com/a/answer/6214622?visit_id=1-636531791390554630-123581135&rd=1
Beste antwoord door Brian
Hi nandae, allereerst alvast van harte welkom! Het is niet mogelijk om als admin in te loggen op onze modems dus je kan de functie hierboven niet gebruiken. We zijn op het moment aan het bekijken of we de modem vrij willen geven maar ik durf niet te zeggen of en wanneer dit gebeurt. Mocht je echt vanuit de router aan willen sturen dan kan je eventueel een eigen modem aansluiten. Hidden heeft hier een mooi stappenplan voor gemaakt. Maar let op, wij ondersteunen dit officieel niet en bij eventuele verbindingsproblemen zullen wij je altijd vragen om de originele modem weer aan te sluiten.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.