Beantwoord
WAN blijft knipperen / 'Kabel fout'
Vandaag T-mobile Thuis ontvangen ter vervanging van mijn Tele2 modem. Modem vervangen via DSL wandcontactdoos. Stappen van installatie gevolgd, maar krijg geen verbinding met internet. Modem zegt "kabel fout" en WAN-lampje blijft knipperen.
Wandcontactdoos is dus niks meer gebeurd, maar voor de zekerheid nagekeken: rood en blauw zijn aangesloten op de 'varkenssnuit' contacten die het meest van elkaar staan. Kabels zijn op je de juiste wijze ingeprikt.
Stroom is minuut van de router geweest en daarna weer opnieuw geprobeerd: geen effect.
Factory reset geprobeerd: alle lampjes uit behalve powerknop: geen effect.
Ik krijg sterk het idee dat iemand bij t-mobile nog even mijn account moet activeren met 1 druk op de knop of hebben jullie nog andere ideeën? Alvast dank.
PS: modem HG569 is volledig vodafone interfaced, maar dat hoort (toch?)
Wandcontactdoos is dus niks meer gebeurd, maar voor de zekerheid nagekeken: rood en blauw zijn aangesloten op de 'varkenssnuit' contacten die het meest van elkaar staan. Kabels zijn op je de juiste wijze ingeprikt.
Stroom is minuut van de router geweest en daarna weer opnieuw geprobeerd: geen effect.
Factory reset geprobeerd: alle lampjes uit behalve powerknop: geen effect.
Ik krijg sterk het idee dat iemand bij t-mobile nog even mijn account moet activeren met 1 druk op de knop of hebben jullie nog andere ideeën? Alvast dank.
PS: modem HG569 is volledig vodafone interfaced, maar dat hoort (toch?)
Beste antwoord door Brian
Hi Smattie, excuses voor de late reactie. Ik zie dat er inmiddels een monteur langs is geweest maar dat het probleem nog niet is verholpen. De netbeheerder gaat de kabels in de grond controleren, het lijkt er op dat daar de vermoedelijke oorzaak zit. Deze werkzaamheden staan gepland voor aankomende dinsdag (de 24ste). Excuses voor de vertraging, zodra wij bericht ontvangen van de netbeheerder neemt één van mijn collega's contact met je op!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.