Beantwoord
Glasvezel verbinding valt weg
Wifi werkt al een aantal matig, vandaag is dat slecht geworden.
via een netwerkkabel werkt internet wel.
via een netwerkkabel werkt internet wel.
Beste antwoord door Sander
Hoi isa-jur,
Goed dat je aangeeft dat het via ethernetkabel ook wegvalt. Dan heeft het aanpassen van het wifi kanaal geen zin natuurlijk. Dan is er iets anders mis. Ik pas dan ook de titel van jouw topic even aan. Ik wil je vragen de volgende zaken na te gaan:
Met dit stappenplan kan ik achterhalen waar het vandaan komt en kan ik eventueel vervolgstappen nemen. Ik hoor dan ook graag van je. We komen er wel! 🙂
Bekijk origineelGoed dat je aangeeft dat het via ethernetkabel ook wegvalt. Dan heeft het aanpassen van het wifi kanaal geen zin natuurlijk. Dan is er iets anders mis. Ik pas dan ook de titel van jouw topic even aan. Ik wil je vragen de volgende zaken na te gaan:
- Welke lampjes branden op het modem als de diensten (internet) wegvallen?
- Is het modem rechtstreeks aangesloten op het aansluitpunt? Zo nee, kun je deze aansluiten zonder tussenkomst van extra apparatuur en met een kabel korter dan twee meter?
- Kun je een fabrieksreset van het modem uitvoeren? Pas hierna wel nog even de wifi frequentie aan.
- Hoe vaak valt internet weg per dag? Hoe lang duurt de verstoring?
- Komt het internet vanzelf weer terug of moet je hier een handeling voor uitvoeren?
Met dit stappenplan kan ik achterhalen waar het vandaan komt en kan ik eventueel vervolgstappen nemen. Ik hoor dan ook graag van je. We komen er wel! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.