Beantwoord
Reeds 5 weken geen diensten!
Sinds 30 aug 2017 geen internet en tv diensten van T-Mobile thuis. 31 aug klacht gemeld... we gaan er mee aan de slag zei T-Mobile thuis. Nu, 5 okt 2017 nog steeds geen diensten. 5 weken en 1 dag reeds zonder diensten waar wel voor betaald moet worden. 3 "monteurs" van Gideon via T-Mobile thuis en 5 monteurs van KPN geweest, nog steeds geen oplossing. meer dan 60 x gebeld met klantenservice van T-Mobile thuis, steeds weer een andere medewerker die alles opnieuw uitgelegd moet worden. Steeds weer nieuwe beloftes die niet nagekomen worden. Algemene voorwaarden 9.3 stelt dat T-Mobile thuis de klacht zo spoedig mogelijk verhelpt of een (tijdelijke) alternatieve oplossing aanbied, ook niet geleverd en nagekomen wat na veel gesprekken wel afgesproken was. Door steeds weer miscommunicatie tussen T-Mobile thuis medewerkers onderling en naar KPN steeds weer vertraging, maar nog geen oplossing. We bellen u terug! reeds meer dan 20 x gehoord maar slechts een paar x nagekomen echter, zonder oplossing. Inmiddels 3 F1 races niet kunnen zien terwijl ik wel voor het dure extra pakket betaal. Nu met bijna een weer een weekend zonder diensten voor de boeg voor de zoveelste x gebeld... oeps, we zijn vergeten KPN in te schakelen, dit hebben we alsnog gedaan en kan 5 werkdagen duren. Weer geen F1 weekend dus! De blunders stapelen zich op. Wanneer gaat er nu eens daadwerkelijk wat gebeuren?
Beste antwoord door R.L.Jansen
Hallo Sander, wouter, Brian, Rachid, Andy en alle andere medewerkers die ik tijdens mijn storing heb mogen spreken..... na 76 dagen is het ticket gesloten en is de storing opgelost. Mijn diensten werken weer zoals ze moeten werken!
Wat nu het probleem was? Niemand weet het. Hoofdzaak is dat de diensten weer werken. Ik zou zelf, net als het backoffice en het hoofdkantoor ook graag willen weten wat nu de oorzaak is geweest maar zoals ik al zei... ik ben weer online en dat is voor mij het belangrijkste.
Andy heeft mij inderdaad gemaild en afgesproken mij woensdag te bellen om de laatste puntjes op de beruchte i te zetten. Ik ga er vanuit dat dit naar volle tevredenheid opgelost gaat worden.
Wat mij betreft kan dit topic nu gesloten worden.
Met vriendelijke groet,
R.L.Jansen.
Bekijk origineelWat nu het probleem was? Niemand weet het. Hoofdzaak is dat de diensten weer werken. Ik zou zelf, net als het backoffice en het hoofdkantoor ook graag willen weten wat nu de oorzaak is geweest maar zoals ik al zei... ik ben weer online en dat is voor mij het belangrijkste.
Andy heeft mij inderdaad gemaild en afgesproken mij woensdag te bellen om de laatste puntjes op de beruchte i te zetten. Ik ga er vanuit dat dit naar volle tevredenheid opgelost gaat worden.
Wat mij betreft kan dit topic nu gesloten worden.
Met vriendelijke groet,
R.L.Jansen.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.