Beantwoord
VPN op Huawei router
Ikzelf gebruik expressvpn.
Begrijp ik t goed uit andere posts dat VPN niet door vodafone wordt ondersteunt?
Ik bedoel dat er een mogelijk firmware probleem is.
Bij het uitzoeken van bovenstaand kwam ik ook het volgende artikel over dit modem tegen wat me toch zorgen baard:
http://cyberwarzone.com/vodafone-will-get-you-hacked-must-read/
Begrijp ik t goed uit andere posts dat VPN niet door vodafone wordt ondersteunt?
Ik bedoel dat er een mogelijk firmware probleem is.
Bij het uitzoeken van bovenstaand kwam ik ook het volgende artikel over dit modem tegen wat me toch zorgen baard:
http://cyberwarzone.com/vodafone-will-get-you-hacked-must-read/
Beste antwoord door Sander
Hoi Vodzj,
Goede punten! Eerst dat VPN. Dat is gewoon mogelijk. Ik gebruik dit bijna dagelijks! Het enige wat niet lukt is VPN automatisch op je modem instellen zodat al jouw apparaten direct via die VPN verbinding lopen. Maar per apparaat is geen enkel probleem! :D
Wat betreft de beveiliging, daar zou ik mij geen zorgen over maken. Een tijd terug (ongeveer één jaar) speelde die DDOS aanvallen en toen bleek dat ons netwerk één van de veiligste van Nederland was. Sindsdien laat ik mij niet meer in de luren leggen door bangmakerijtjes. ;)
P.S. Begrijp ik goed dat je in het panel zit bij de consumentenbond? Voor T-Mobile Thuis? Dat is mooi! Wij roepen namelijk actief mensen op om zich aan te melden voor dit panel.
Bekijk origineelGoede punten! Eerst dat VPN. Dat is gewoon mogelijk. Ik gebruik dit bijna dagelijks! Het enige wat niet lukt is VPN automatisch op je modem instellen zodat al jouw apparaten direct via die VPN verbinding lopen. Maar per apparaat is geen enkel probleem! :D
Wat betreft de beveiliging, daar zou ik mij geen zorgen over maken. Een tijd terug (ongeveer één jaar) speelde die DDOS aanvallen en toen bleek dat ons netwerk één van de veiligste van Nederland was. Sindsdien laat ik mij niet meer in de luren leggen door bangmakerijtjes. ;)
P.S. Begrijp ik goed dat je in het panel zit bij de consumentenbond? Voor T-Mobile Thuis? Dat is mooi! Wij roepen namelijk actief mensen op om zich aan te melden voor dit panel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.