Skip to main content
Beantwoord

Klacht Odido


Na bijna 1 jaar Odido, en heel veel problemen en valse beloftes...
kreeg ik een mail waar ik mijn verhaal nogmaals kon vertellen en een verzoek voor een passende compensatie die al 6 maanden beloofd word.

Vanaf het begin abonnement voor 3x mobiel, tv en internet zijn er veel problemen zoals;

Slechte wegvallende wifi (ondanks aanschaf van 2 dure wifi versterkers op verzoek van Odido).
Tevens een bedrijf (op verzoek van Odido) alles bekabeld aan laten leggen voor 300 euro.

Klantenservice is compleet overzicht van talloze telefoon gesprekken kwijt. En daarna moet ik bewijzen dat ik erg vaak heb gebeld. Tevens telkens beloofd terug gebeld te worden wat nog nooit is gebeurd.

Duurste abonnement van Odido voor 2000MB internet maar nog geen 1000MB krijgen.

Mobiel internet voor thuis gehad (waar ik 2x veel uren op en neer naar Eindhoven heb moeten rijden met alle kosten naar odido shop) eerste paar maanden omdat het niet geregeld was en kon worden door een administratieve fout van Odido. En Valse beloftes bij Odido shop Veldhoven.

Videoland, hbo max en prime bij mijn abonnement.
vanaf dag 1 Amazon Prime nooit kunnen gebruiken. Amazon stuurt mij naar Odido en Odido naar Amazon. Maar er word niets opgelost en ik heb nu nog steeds geen Prime waar ik wel voor betaal met mijn dure abonnement. Nu is mijn abonnement prime door klantenservice stop gezet en moest ik over een maand terug bellen om het weer te activeren, maar geen garantie dat het goed zou komen.

Haperende TV en afgebroken opnames.

Vaak erg slecht/geen bereik met mobiele telefoons ondanks (nieuwste model) Samsung S25 Ultra. (€1.500)

Vandaag was ik vastbesloten om alles telefonisch te gaan regelen met Odido. Nadat ik 5x was doorgeschakeld kreeg ik te horen dat er aan Prime niets gedaan kon worden en dat ik €40 compensatie kon accepteren... Als ik dit niet zou accepteren dan moest ik dit formulier maar invullen en wederom afwachten wat er beslist ging worden. 1 meneer gesproken die meer kon zien en die mij (voorlopig) heeft geholpen met het internet.  Ramazan (Rami technische dienst).
mocht ik er niet uitkomen moest ik vragen of ze mij terug konden verbinden naar hem. Dit gedaan... Antwoord: hij is niet bereikbaar en zal een terugbelverzoek achter laten. Wederom niets meer vernomen.

Graag zsm een reactie per mail met een passende compensatie voor de gemaakte kosten, tijd en alle problemen vanaf het begin.

Tim Peeters 
 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@timpeeters1984, bedankt voor het starten van dit topic! Deze ervaring spijt me ten zeerste. Weet dat ik dit veel liever anders had gezien. We streven juist naar een constant goede verbinding, zowel vast als mobiel. Lukt dit niet, dan gaan wij naar aanleiding van contact met jou direct aan de slag. Ik wilde metéén checken wat ik voor je kan betekenen in deze situatie. Wel zie ik direct dat er rondom deze situatie gisteren telefonisch contact is geweest. De situatie is hierin besproken door mijn collega Lisa en haar manager. De vergoedingen zijn aangeboden en ook zijn de redenen gedeeld waarom méér niet mogelijk is. Wij hebben in die zin te weinig bewijs dat dit al deze tijd gespeeld heeft, we zien geen contact. Mijn collega heeft je daarom een contactformulier gestuurd zodat jij mogelijke bewijzen kan aanleveren dat er wel contact is geweest vanaf november. Je mag deze ook hier plaatsen, als dat makkelijker is!

Als ik nu naar je Internet+TV verbinding kijk, zie ik geen issues. De wifikanalen zijn wat volgelopen, maar ik zie ook dat je modem nu al 5 weken onafgebroken online staat. Een herstart of zelfs een reset zal dat gelijk oplossen! De 2000Mbps garanderen wij bekabeld. Haal je de 1000Mbps via wifi, check dan zeker eens je bekabelde verbinding. Haal je ook bekabeld lager dan 2000Mbps? Stuur mij dan absoluut een screenshot van deze speedtest van www.speedtest.net. Het liefst zie ik op deze screenshot dat het gaat om een bekabelde verbinding, zodat ik dit verder kan onderzoeken. Vanuit hier, al kijkend naar je verbinding, zou ik daar namelijk geen verklaring voor kunnen geven. Het modem ontvangt constant en stabiel 2000Mbps!

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3395 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2025

Hi ​@timpeeters1984, bedankt voor het starten van dit topic! Deze ervaring spijt me ten zeerste. Weet dat ik dit veel liever anders had gezien. We streven juist naar een constant goede verbinding, zowel vast als mobiel. Lukt dit niet, dan gaan wij naar aanleiding van contact met jou direct aan de slag. Ik wilde metéén checken wat ik voor je kan betekenen in deze situatie. Wel zie ik direct dat er rondom deze situatie gisteren telefonisch contact is geweest. De situatie is hierin besproken door mijn collega Lisa en haar manager. De vergoedingen zijn aangeboden en ook zijn de redenen gedeeld waarom méér niet mogelijk is. Wij hebben in die zin te weinig bewijs dat dit al deze tijd gespeeld heeft, we zien geen contact. Mijn collega heeft je daarom een contactformulier gestuurd zodat jij mogelijke bewijzen kan aanleveren dat er wel contact is geweest vanaf november. Je mag deze ook hier plaatsen, als dat makkelijker is!

Als ik nu naar je Internet+TV verbinding kijk, zie ik geen issues. De wifikanalen zijn wat volgelopen, maar ik zie ook dat je modem nu al 5 weken onafgebroken online staat. Een herstart of zelfs een reset zal dat gelijk oplossen! De 2000Mbps garanderen wij bekabeld. Haal je de 1000Mbps via wifi, check dan zeker eens je bekabelde verbinding. Haal je ook bekabeld lager dan 2000Mbps? Stuur mij dan absoluut een screenshot van deze speedtest van www.speedtest.net. Het liefst zie ik op deze screenshot dat het gaat om een bekabelde verbinding, zodat ik dit verder kan onderzoeken. Vanuit hier, al kijkend naar je verbinding, zou ik daar namelijk geen verklaring voor kunnen geven. Het modem ontvangt constant en stabiel 2000Mbps!


rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1760 reacties
  • 15 juli 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Vanuit hier, al kijkend naar je verbinding, zou ik daar namelijk geen verklaring voor kunnen geven. Het modem ontvangt constant en stabiel 2000Mbps!

@Cheyenne van Odido Kunnen jullie op afstand ook de linksnelheid zien van het apparaat dat is aangesloten op LAN 1? Dit kun je onder Systeeminformatie zien. Als dit bijvoorbeeld 1000M/Full is, weet je natuurlijk meteen dat het apparaat op LAN 1 niet op een hogere snelheid dan 1 Gbps verbindt.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen