Na bijna 1 jaar Odido, en heel veel problemen en valse beloftes...
kreeg ik een mail waar ik mijn verhaal nogmaals kon vertellen en een verzoek voor een passende compensatie die al 6 maanden beloofd word.
Vanaf het begin abonnement voor 3x mobiel, tv en internet zijn er veel problemen zoals;
Slechte wegvallende wifi (ondanks aanschaf van 2 dure wifi versterkers op verzoek van Odido).
Tevens een bedrijf (op verzoek van Odido) alles bekabeld aan laten leggen voor 300 euro.
Klantenservice is compleet overzicht van talloze telefoon gesprekken kwijt. En daarna moet ik bewijzen dat ik erg vaak heb gebeld. Tevens telkens beloofd terug gebeld te worden wat nog nooit is gebeurd.
Duurste abonnement van Odido voor 2000MB internet maar nog geen 1000MB krijgen.
Mobiel internet voor thuis gehad (waar ik 2x veel uren op en neer naar Eindhoven heb moeten rijden met alle kosten naar odido shop) eerste paar maanden omdat het niet geregeld was en kon worden door een administratieve fout van Odido. En Valse beloftes bij Odido shop Veldhoven.
Videoland, hbo max en prime bij mijn abonnement.
vanaf dag 1 Amazon Prime nooit kunnen gebruiken. Amazon stuurt mij naar Odido en Odido naar Amazon. Maar er word niets opgelost en ik heb nu nog steeds geen Prime waar ik wel voor betaal met mijn dure abonnement. Nu is mijn abonnement prime door klantenservice stop gezet en moest ik over een maand terug bellen om het weer te activeren, maar geen garantie dat het goed zou komen.
Haperende TV en afgebroken opnames.
Vaak erg slecht/geen bereik met mobiele telefoons ondanks (nieuwste model) Samsung S25 Ultra. (€1.500)
Vandaag was ik vastbesloten om alles telefonisch te gaan regelen met Odido. Nadat ik 5x was doorgeschakeld kreeg ik te horen dat er aan Prime niets gedaan kon worden en dat ik €40 compensatie kon accepteren... Als ik dit niet zou accepteren dan moest ik dit formulier maar invullen en wederom afwachten wat er beslist ging worden. 1 meneer gesproken die meer kon zien en die mij (voorlopig) heeft geholpen met het internet. Ramazan (Rami technische dienst).
mocht ik er niet uitkomen moest ik vragen of ze mij terug konden verbinden naar hem. Dit gedaan... Antwoord: hij is niet bereikbaar en zal een terugbelverzoek achter laten. Wederom niets meer vernomen.
Graag zsm een reactie per mail met een passende compensatie voor de gemaakte kosten, tijd en alle problemen vanaf het begin.
Tim Peeters