Skip to main content
Beantwoord

glasvezel internet weg, PON knippert, Router rood lampje

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds gisteren heb ik geen internet meer. Jaren geen problemen gehad, maar gisteren was de verbinding opeens weg. Ik heb de ONT uit en aangezet.Het Pon lampje knippert snel en het Los lampje helemaal niet.

Daarna ook de router aan en uitgezet, maar op de pagina van de router staat dat de Connection Down is. Router toont ook rood lampje bij WAN.

Kunt u mij met dit probleem helpen? 

Met vriendelijke groet,

Arjen

Beste antwoord door arjen1984

Ok, ik heb goed nieuws. Ik had de verwachting dat bellen lang zou duren en daarna iemand pas weken later langs zou kunnen komen. Maar ik belde en binnen een minuut had ik iemand aan de lijn. En door de correcte informatie van mijn kant wist degene waar het probleem zat er kon er diezelfde dag nog iemand komen om het te maken. Binnen een uur was er iemand en die had het binnen 15 minuten gemaakt. Door de negatieve berichten was ik heel sceptisch, maar Odido heeft mij supergoed geholpen hiermee. 

De medewerker gaf aan dat een ONT na een paar jaar mogelijk niet meer goed functioneert, dus het apparaat was defect. Hopelijk gaat deze nieuwe lang mee.

Bekijk origineel

2 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 juni 2025

Ok, ik heb goed nieuws. Ik had de verwachting dat bellen lang zou duren en daarna iemand pas weken later langs zou kunnen komen. Maar ik belde en binnen een minuut had ik iemand aan de lijn. En door de correcte informatie van mijn kant wist degene waar het probleem zat er kon er diezelfde dag nog iemand komen om het te maken. Binnen een uur was er iemand en die had het binnen 15 minuten gemaakt. Door de negatieve berichten was ik heel sceptisch, maar Odido heeft mij supergoed geholpen hiermee. 

De medewerker gaf aan dat een ONT na een paar jaar mogelijk niet meer goed functioneert, dus het apparaat was defect. Hopelijk gaat deze nieuwe lang mee.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 28 juni 2025

Hoi ​@arjen1984, super fijn om te horen en we waarderen dit enorm! 😊 Weet dat we hier ook altijd voor je klaar staan. Je hoeft alleen een topic te starten en je gegevens in je profiel toe te voegen. Voor nu wens ik je een heel mooi weekend! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen