Skip to main content

herroepingsrecht bij verlengen tv en internet

Ik heb 24 mei mijn abonnement verlengd met 2 jaar en heb 26 mei gebeld met odido om mijn herroepingsrecht te gebruiken zoals ook ACM aangeeft dat dit ook geldt bij verlengen.

Na meerdere keren doorverbonden zijn geweest uiteindelijk bij iemand uitgekomen die zoiets zei van je zit toch goed en de verbinding werd verbroken.

3 juni weer gebeld met odido nu met de administratie en er werd een ticket gemaakt .

Tot nu toe nog niks van odido gehoord 

Eind mei ook het herroepingsrechtformulier aangetekend opgestuurd ook nog niks van gehoord.

Ik moet zeggen dat ik totaal niet te spreken ben over odido hoe die met klanten omgaat en zich niet aan de regels houdt zoals de ACM aangeeft.

op een telefonische/online aankoop, ook een verlenging, zit altijd 14 dagen bedenktijd volgens het ACM.

Uitgelichte reactie

17 juni 2025

Hey ​@Horstman.p1978, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht en dat je dit via hier laat weten. Ik snap dat je graag duidelijkheid wilt over de status van je herroepingsverzoek, goed dat je daar werk van maakt.

Om dit direct voor je te kunnen nakijken, heb ik nog een paar gegevens van je nodig. Zou je in je profiel hier op de Community je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en met je meekijken wat de status is van je aanvraag. Laat het maar weten zodra dit is gelukt, dan duik ik er voor je in!

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15554 reacties
  • 17 juni 2025

Hey ​@Horstman.p1978, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht en dat je dit via hier laat weten. Ik snap dat je graag duidelijkheid wilt over de status van je herroepingsverzoek, goed dat je daar werk van maakt.

Om dit direct voor je te kunnen nakijken, heb ik nog een paar gegevens van je nodig. Zou je in je profiel hier op de Community je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en met je meekijken wat de status is van je aanvraag. Laat het maar weten zodra dit is gelukt, dan duik ik er voor je in!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 juni 2025

Gegevens ingevuld

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15554 reacties
  • 18 juni 2025

Hey ​@Horstman.p1978, ik zie inderdaad je contractverlenging erin staan. Echter kan die niet meer worden teruggedraaid.

Ik mag je abonnement zelf niet opzeggen maar dit kan de telefonische klantenservice wel voor je doen. Zij kunnen het contract kosteloos voor je opzeggen omdat je inderdaad binnen die 15 dagen hebt aangegeven dat je het wilt herroepen. Ik ga er vanuit dat de klantenservice je goed zullen helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen