Vandaag belde ik naar Odido om mijn bestaande abonnement te verlengen. In plaats daarvan werd mijn abonnement beëindigd. Kon niet meer teruggedraaid. Ben de HELE dag aan het bellen geweest…..3 medewerkers met 3 verschillende verhalen. Moest meteen een nieuw abonnement afsluiten,spullen binnenkort terugsturen enz.enz, maar dat wil ik niet. Ik wil mijn bestaande abonnement terug. Het is niet mijn fout. Wordt ook gezegd door Odido. Ik zou per meteen geen internet, TV en telefonie meer hebben. Nu word ik maandag door 3 verschillende mensen vanOdido gebeld…...wat nu? Kreeg al een melding van Guidion voor een afspraak, maar ik wil geen afspraak. Ik wil houden wat ik heb. Fijn als je vlg.week de hele week medische onderzoeken, uitslagen, oproepen enz.gaat krijgen. En dingen moet uitprinten daarvoor. Ik wil dat maandag alles teruggedraaid wordt. Oud terug en nieuw laten vervallen. Ben de laatste keer wel goed geholpen door een medewerker technische dienst, maar hetblijft allemaal onzeker. Wat kan ik nog doen?
Beantwoord
abonnement vervallen i.p.v. verlengd. HELP!
Beste antwoord door eric
Hoi
Wat een vervelende situatie. Heb je een DSL of glasvezel aansluiting? Maandag alles weer up en running gaat niet lukken omdat er altijd een netbeheerder tussen zit. Je kunt wel een Unlimited datavoucher krijgen voor op je mobiel met een BeN of Odido simkaart. Dan kun je jouw telefoon als wifi hotspot t.b.v. je computer laten dienen. Als je dat wilt, laat dat even weten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.