Skip to main content

Onjuiste factuur ontvangen van Odido na overstap

  • 25 maart 2025
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb zojuist een factuur van €252,75 ontvangen van Odido, terwijl ik geen gebruik heb kunnen maken van de dienst omdat de glasvezelverbinding niet werkte. Er is mij destijds duidelijk door jullie aangegeven dat er geen eindafrekening zou komen, aangezien ik geen dienst heb gehad.

 

Daarnaast ben ik hiervoor langs een Odido-winkel geweest, waar een medewerker telefonisch contact heeft opgenomen met de klantenservice. Ook zij hebben toen bevestigd dat ik geen eindafrekening zou ontvangen. Dit is vervolgens meerdere keren bevestigd tijdens mijn eigen telefonische contactmomenten met jullie.

 

Ik begrijp daarom niet waarom ik nu alsnog een factuur heb ontvangen. Kan iemand dit toelichten?

Uitgelichte reactie

27 maart 2025

Dubbel topic, bij deze gesloten.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 27 maart 2025

Dubbel topic, bij deze gesloten.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen