Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel verdwenen?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Ik heb in oktober Klik en Klaar besteld om uit te testen, ik heb verder niets veranderd maar ben plotseling mijn klantvoordeel kwijt op vast internet.

Ik heb al ruim 3 jaar Unlimited & Entertainment voor 40,- plus Unlimited Vast 25,- en al klant vanaf Dutchtone ruim 20 jaar.

Ik heb de rekeningen van november en december gestorneerd en de verschuldigde 29,70 handmatig overgemaakt ovv rekeningnr en klantnr.

Ik hoop dat jullie snel het oplossen anders stap ik over op KPN glasvezel + Mobiel.

Groeten Marco

Beste antwoord door eric

Als er een factuur fout is, dan kan de klantenservice dat voor je herstellen en een creditfactuur maken. Dat is toch een normale manier? Gewoon een deel van de factuur niet betalen en even een post op een klant helpt klant forum plaatsen is jammer van die langdurige klant relatie.  Had je de klantenservice al gebeld voor die creditfactuur? Anders morgen even doen. Als je account wordt gecrediteerd wordt er ook geen blokkade toegepast.

Bekijk origineel

11 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9472 reacties
  • 29 december 2024

Storneren is niet handig. Beter is dit te laten uitzoeken door de klantenservice en dan een creditfactuur te krijgen. De openstaande facturen gaan gewoon het dunningprocess in en afsluiting is dan aanstaande.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 december 2024

Mijn ouders zijn per november overgestapt, odido heeft half oktober vast een monteur de wijkcentrale ingestuurd en die hebben een maand zonder Internet gezeten voordat de verbinding hersteld was.

Als odido me afsluit terwijl ik mijn gewoon mijn rekeningen heb voldaan (zonder de onterechte kosten) is dat de laatste druppel.

Dan is odido zeker een +20jr trouwe klant kwijt.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9472 reacties
  • Antwoord
  • 29 december 2024

Als er een factuur fout is, dan kan de klantenservice dat voor je herstellen en een creditfactuur maken. Dat is toch een normale manier? Gewoon een deel van de factuur niet betalen en even een post op een klant helpt klant forum plaatsen is jammer van die langdurige klant relatie.  Had je de klantenservice al gebeld voor die creditfactuur? Anders morgen even doen. Als je account wordt gecrediteerd wordt er ook geen blokkade toegepast.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 december 2024

Ik zal morgen contact opnemen met de klantenservice en dan zie ik wel.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4531 reacties
  • 30 december 2024

@mjansn Die lekkere korting wil je natuurlijk niet missen, dat snap ik goed. Ik kijk meteen met je mee! 

Ik zie gelukkig dat het Klantvoordeel nog aanstaat. Opvallend is wel dat de korting niet volledig is toegepast op de rekening van november (€5,77 i.p.v. €11,92) en helemaal niet op de factuur van december. Waarom dit is gebeurd, durf ik niet te zeggen. Ik vermoed dat het Klantvoordeel alsnog wordt verrekend op de volgende factuur. Mocht dit niet het geval zijn dan vergoed ik uiteraard de gemiste korting van €18,07 meteen voor je. 

Geef je mij een seintje mocht de verrekening niet op de aankomende factuur staan? Ik sta voor je klaar! 

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 30 december 2024

November en december helemaal geen korting en 5,77 is de helft van de korting van oktober, die er in nov extra opstaat.

Het gaat dus om 3 rekeningen.

2x 11,92 nov en dec

1x 5,77 voor een halve maand oktober

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4531 reacties
  • 31 december 2024

@nesnaj Kan het kloppen dat je dezelfde persoon bent als ​@mjansn, maar nu reageert met een ander profiel?

Op basis van de gegevens in dit profiel kan ik geen abonnement vinden. Zou je de gegevens willen invullen? Anders kan ik niet met je meekijken. 

Geef je een seintje als je zover bent? Dan kijk ik het meteen nog eens na! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 december 2024

Hoi Teresa,

XXXXXX is het adres dat op1 staat. Die andere is Jansen in spiegelbeeld

In de app en mijn odido staat nog steeds dat ik vast internet met korting krijg.

Maar telefonisch kreeg ik door dat de oude korting niet hersteld kan worden en uit coulance krijg ik de korting over Max 6 mnd.

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4531 reacties
  • 1 januari 2025

@mjansn Het klopt inderdaad dat het Klantvoordeel (weer?) aanstaat. Dit is gelukkig goed nieuws! 

Betreft de vergoeding voor de tijd dat je geen Klantvoordeel hebt ontvangen, dit zoek ik graag nog voor je uit. Echter, omdat je nu met een ander account reageert moet ik je wel vragen om je gegevens in je community profiel te zetten (postcode/huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer). Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik kijk gelijk met je mee!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 januari 2025

Ik heb gebeld met de klantenservice, overal staat dat ik nog steeds korting krijg. Maar de oude 25 +25 (inmiddels door inflatie 30 +30) onbeperkt komt niet terug

Maar het is te laat, ik ben per februari over op KPN.

Voor dezelfde 100,- pm heb ik nu 1gb glas, mobiel onbeperkt internet 600mbs 5- korting op streamingdienst en een nieuwe s24 ultra.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@mjansn, wat jammer om te lezen. Daar baal ik van. Natuurlijk wens je wel veel plezier met je nieuwe abonnement. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen of uitzoeken, laat je het mij dan weten?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen