Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel Klik en Klaar icm Ben?

  • 2 november 2024
  • 6 reacties
  • 211 Bekeken

Goedenavond,  

Onlangs Klik&klaar besteld, en ondanks wat opstartproblemen en wegvallende wifi/storing nu toch redelijk tevreden met de verbinding. Zeker een mooi alternatief wat jullie bieden, al is het wel even zoeken naar de juiste plaatsing voor de beste ontvangst.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om in mijn account het klantvoordeel te koppelen icm een Ben mobiel abonnement van mijn vrouw. Krijg de melding " dit is geen Odido nummer" oid. dit terwijl er m.i. wel klantvoordeel zou moeten zijn.

Heb het simkaartnummer van K&K en het mobiel nummer van Ben in mijn profiel gezet,  bij het vakje voor moderators, kunnen jullie mij er wellicht via deze weg mee helpen?  

Ook zou ik graag het extra wifipunt willen retourneren, ik begrijp dat dit retourneren van K&K producten nog niet vlekkeloos verloopt en de klantenservice niet goed bereikbaar en op de hoogte is wat betreft K&K.

Mochten jullie hier ook iets in kunnen betekenen, dan graag.  

 

Alvast bedankt! 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @sportbilly 

Het Ben abonnement meldt je aan voor klantvoordeel in de Ben app, zorg er ook voor dat hij op hetzelfde adres geregistreerd staat.

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • Antwoord
  • 2 november 2024

Hallo @sportbilly 

Het Ben abonnement meldt je aan voor klantvoordeel in de Ben app, zorg er ook voor dat hij op hetzelfde adres geregistreerd staat.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 november 2024

Bedankt voor je reactie @Waqqas ,  ga ik dat proberen! En dat zou er automatisch voor zorgen dat er aan odido kant 5 euro korting op K&K gegeven wordt?  Of moet ik dan nog verder iets doen?  

Fijne avond! 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • 2 november 2024

@sportbilly 

Dat moet er inderdaad automatisch voor zorgen dat je 5 euro klantvoordeel op K&K krijgt.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 november 2024

Bedankt @Waqqas , dat werkte inderdaad vrijwel direct, voor beide nu klantvoordeel.

Nu nog dat extra wifipunt zien te retourneren,  zal eerst nog eens de klantenservice hiervoor proberen te bereiken.  

Fijne dag!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • 3 november 2024

@sportbilly 

Ik heb zelf geen K&K maar zie je het WiFi punt niet in je Odido account en kun je hem daar niet opzeggen?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 november 2024

Zie hem daar wel staan inderdaad,  maar als ik daar op de knop "beheer" klik krijg je de melding:

Wijzigen nog niet mogelijk

Je kan op dit moment je abonnement niet aanpassen. Bel ons even. We helpen je graag.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen