Skip to main content
Beantwoord

Internet abbonement koppelen lukt niet

  • 29 november 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi Odido.

Ik had een mobiel abbo bij T-mobile en een internet voor thuis abbo bij Tele-2. Ik heb via mijn telefoonabbop mij geregistreed en aangebeld bij Odido. Nu wil ik mijn internet voor thuis abbo koppelen aan mijn account maar krijg ik het bericht dat mijn adres niet klopt. 
Kunnen jullie mij hiebij helpen?

Met vriendelijke groet,

Ton

Beste antwoord door TonvG

Tommie van Odido schreef:

Hi @TonvG, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je geboortedatum niet overeen kwam. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement losgekoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen, doe dit voor de zekerheid in een webbrowser. Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Dag Tommie,

Heel erg bedankt voor de snelle reactie. Het is zojuist gelukt!

Fijne dag,

Ton

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 30 november 2023

Hi @TonvG, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je geboortedatum niet overeen kwam. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement losgekoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen, doe dit voor de zekerheid in een webbrowser. Kan je mij laten weten of het gelukt is? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 30 november 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @TonvG, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je geboortedatum niet overeen kwam. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement losgekoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen, doe dit voor de zekerheid in een webbrowser. Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Dag Tommie,

Heel erg bedankt voor de snelle reactie. Het is zojuist gelukt!

Fijne dag,

Ton


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen