Zoals bij meer mensen op dit forum lukt het niet om een bestaand abonnement (T-Mobile internet abonnement) toe te voegen aan mijn account. Ik heb het op verschillende tijden en met verschillende browsers en apparaten geprobeerd en ik blijf dezelfde foutmelding krijgen na het invullen van de op dat moment verstuurde bevestigingscode. Zie foto hieronder.
Het oorspronkelijke T-Mobile account zelf is wel overgezet naar Odido, maar daar kan ik nu niets mee. Facturen e.d. zijn uiteraard ook niet zichtbaar.
Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt!
Beste antwoord door rens789
Nora van Odido schreef:
Hi @rens789, ik ben gelijk met je mee gaan kijken om ervoor te zorgen dat jij weer toegang kan krijgen tot jouw account. Ik zie dat er nog een oud abonnement gekoppeld was aan jouw account, waardoor het niet lukte om het huidige Internet abonnement te koppelen. Dit oude abonnement heb ik inmiddels voor je verwijderd en het koppelen zou nu in één keer goed moeten gaan! Ik wil je daarom vragen om nogmaals te proberen om het account te koppelen. Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, wil je me dan laten weten welke melding je precies krijgt? Dan kan ik dit voor je uitzoeken.
Ha Nora,
Bedankt voor je reactie en je hulp. Het is nu gelukt om het abonnement toe te voegen!
Hi @rens789, ik ben gelijk met je mee gaan kijken om ervoor te zorgen dat jij weer toegang kan krijgen tot jouw account. Ik zie dat er nog een oud abonnement gekoppeld was aan jouw account, waardoor het niet lukte om het huidige Internet abonnement te koppelen. Dit oude abonnement heb ik inmiddels voor je verwijderd en het koppelen zou nu in één keer goed moeten gaan! Ik wil je daarom vragen om nogmaals te proberen om het account te koppelen. Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, wil je me dan laten weten welke melding je precies krijgt? Dan kan ik dit voor je uitzoeken.
Hi @rens789, ik ben gelijk met je mee gaan kijken om ervoor te zorgen dat jij weer toegang kan krijgen tot jouw account. Ik zie dat er nog een oud abonnement gekoppeld was aan jouw account, waardoor het niet lukte om het huidige Internet abonnement te koppelen. Dit oude abonnement heb ik inmiddels voor je verwijderd en het koppelen zou nu in één keer goed moeten gaan! Ik wil je daarom vragen om nogmaals te proberen om het account te koppelen. Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, wil je me dan laten weten welke melding je precies krijgt? Dan kan ik dit voor je uitzoeken.
Ha Nora,
Bedankt voor je reactie en je hulp. Het is nu gelukt om het abonnement toe te voegen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.