Ik heb een Odido account met mijn mobiele abonnement en daar wil ik het tv/internet abonnement aan toevoegen. Maar telkens krijg ik de ene na de andere foutmelding.
Heb inmiddels verschillende topics hier bekeken.
Verschillende malen contact gehad met de klantenservice maar de situatie in de app veranderd niet. Hoe krijg ik nou dat abonnement gekoppeld aan mijn account?
Tv/internet abonnement toevoegen aan mijn Odido lukt niet
Beste antwoord door Martin31
Goedemiddag, Marieke94.
Ik heb hetzelfde probleem ook gehad en na vele malen contact te hebben gehad ben ik op een gegeven moment mijn persoonsgegevens van mijn mobiele abonnement gaan vergelijken met die van mijn internet + tv abonnement en daar bleek een verschil te zijn in de gegevens. Mijn geboortejaar kwam niet overeen bij beide abonnementen. Ik heb dit telefonisch gemeld en toen was het probleem opgelost. Toen ze dit hersteld hadden en de gegevens overeen kwamen kon ik ook mijn internet en tv abonnement toevoegen. Misschien is er bij jou ook iets insgelijks aan de hand. Ik hoop voor jou dat het gaat werken, fijne dag verder in ieder geval.
Groeten,
m.sanders31
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.