Skip to main content

huawei modem vervangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

ik heb een verouderd Huawei HG659 modem, en steeds vaker problemen met WiFi. Zou ik een moderner model modem kunnen ontvangen? Ik hoor het graag!

Uitgelichte reactie

17 oktober 2023

Goedemorgen @Harja, van harte welkom op de Odido Community; slim dat je hier jouw vraag stelt! 🙋‍♂️🎈

Ik heb het verouderde Huawei modem meteen omgeruild voor je. Je ontvangt binnen enkele werkdagen het vernieuwde Zyxel modem. Zodra het nieuwere modem aangesloten is, mag de Huawei naar een milieustraat gebracht worden - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden. Veel plezier met de verbinding! 😄

2 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 17 oktober 2023

Goedemorgen @Harja, van harte welkom op de Odido Community; slim dat je hier jouw vraag stelt! 🙋‍♂️🎈

Ik heb het verouderde Huawei modem meteen omgeruild voor je. Je ontvangt binnen enkele werkdagen het vernieuwde Zyxel modem. Zodra het nieuwere modem aangesloten is, mag de Huawei naar een milieustraat gebracht worden - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden. Veel plezier met de verbinding! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 oktober 2023

Wat fijn, bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen