Skip to main content

Tweestapsverificatie op t-mobile e-mailadres


Goedemiddag,

Sinds kort is de tweestapsverificatie geactiveerd op ons account.

Helaas gaat de code naar het T-mobile e-mailadres, waar wij geen toegang toe hebben.

Kan dit aangepast worden naar een 06-nummer?

Uitgelichte reactie

25 juli 2023

Hi @WFDetacheringen, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.

Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.

 

In dit topic lees je alles over 2FA.

 

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 25 juli 2023

Hi @WFDetacheringen, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.

Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.

 

In dit topic lees je alles over 2FA.

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 juli 2023
Tommie schreef:

Hi @WFDetacheringen, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.

Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.

 

In dit topic lees je alles over 2FA.

 

Hoi Tommie, 

Ik ben het wachtwoord vergeten. Ik heb hetzelfde wachtwoord geprobeerd als My T-Mobile, maar hiermee kan ik niet inloggen.

We hebben eigenlijk nooit gebruik gemaakt van dit e-mailadres voor zover ik weet.

Alvast bedankt!

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 25 juli 2023

Hi @WFDetacheringen, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je een privébericht gestuurd met de inloggegevens van je t-mobilethuis e-mailadres! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 oktober 2023

Hi @Tommie van Odido,

Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik heb je ene privébericht gestuurd met onze gegevens.

Alvast dank!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen