Ik ben overgezet naar een zakelijke glasvezel internet verbinding vanwege een goede aanbieding. En dat heb ik geweten… Zonder communicatie moet ik er zelf achter komen dat je niet meer direct in je modem kan t.o.v. een particulier abonnement?
Waarom T-Mobile? Waarom moet dit zo omslachtig wat ook nog voor geen eens een meter werkt? Ik wil direct in het modem kunnen, instellingen aanpassen en niet via een halfgebakken portaal die merendeel van de tijd niet eens werkt. En dan nog niet eens gesproken over de verwerkingstijd die erover heen gaat wanneer je wat poorten hebt opengezet.
Waarom deze keuze? En dat vooral voor zakelijk? Waar je juist verwacht meer flexibiliteit te kunnen hebben! Wat was de overweging geweest? Om het ‘makkelijker’ te maken?’ Wat als je geen internetverbinding hebt, hoe moet je dan modeminstellingen kunnen aanpassen?
Tot nu toe alleen maar storingen, wegvallende wifi-connecties en vreemde ip-adressen die apparaten ontvangen. Dit is al bekend en er is een monteur ingepland, maar het gaat me vooral om: Waarom alles via een portaal?