Skip to main content
Beantwoord

Gelukt incasso niet gelukt.

  • 14 februari 2023
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Ook ik zie in My T-Mobile staan dat de incasso voor januari niet is gelukt. Dat klopt niet, het bedrag is gewoon op de 25ste afgeschreven. @Cal ?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @Alive76, ik kijk graag met je mee! Ik kan alleen geen abonnement bij ons vinden op dit e-mailadres. Kan je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Ik zie je berichtje tegemoet.

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2023

Hi @Alive76, ik kijk graag met je mee! Ik kan alleen geen abonnement bij ons vinden op dit e-mailadres. Kan je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Ik zie je berichtje tegemoet.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 16 februari 2023

Bericht gestuurd 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 17 februari 2023

Hi @Alive76, bedankt voor je snelle bericht. Ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik zie in ons systeem dat de afschrijving in januari gewoon is voldaan! Wel staat de rekening van februari nog open, deze wordt rond de 23e afgeschreven. Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust!  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen