Skip to main content
Beantwoord

Koppelen abonnement


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Koppelen lukt niet, ook niet met alle raad uit de community. Al eerder contact via de chat gehad, zouden het oplossen. Graag oplossing.

Beste antwoord door OdN

Cal van Odido schreef:

Hoi @OdN, leuk dat je op de Community hebt gespeurd voor een oplossing, ik help je er graag bij! Ik ben eens flink gaan uitpluizen hoe jouw accounts in elkaar zitten en het bleek dat jouw My T-Mobile Thuis email adres aan een My T-Mobile account met een ander privé email adres van je was gekoppeld waardoor dit een koppeling in de weg zat. Daarom heb ik een aantal wijzigen gedaan aan dit account en ik vermoed dat je hiermee meteen de connectie tussen beide accounts voelt. 😉

Mocht het je om de een of andere reden toch niet lukken, zou je dan een screenshot kunnen plaatsen met de foutmelding die je te zien krijgt?

In ieder geval zou je nu meteen kunnen koppelen en wens ik je nog veel plezier met je account toe!

 

Kijk, dat heeft gewerkt! Dank!

Bekijk origineel

3 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 18 januari 2023

Hoi @OdN, leuk dat je op de Community hebt gespeurd voor een oplossing, ik help je er graag bij! Ik ben eens flink gaan uitpluizen hoe jouw accounts in elkaar zitten en het bleek dat jouw My T-Mobile Thuis email adres aan een My T-Mobile account met een ander privé email adres van je was gekoppeld waardoor dit een koppeling in de weg zat. Daarom heb ik een aantal wijzigen gedaan aan dit account en ik vermoed dat je hiermee meteen de connectie tussen beide accounts voelt. 😉

Mocht het je om de een of andere reden toch niet lukken, zou je dan een screenshot kunnen plaatsen met de foutmelding die je te zien krijgt?

In ieder geval zou je nu meteen kunnen koppelen en wens ik je nog veel plezier met je account toe!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 18 januari 2023
Cal van Odido schreef:

Hoi @OdN, leuk dat je op de Community hebt gespeurd voor een oplossing, ik help je er graag bij! Ik ben eens flink gaan uitpluizen hoe jouw accounts in elkaar zitten en het bleek dat jouw My T-Mobile Thuis email adres aan een My T-Mobile account met een ander privé email adres van je was gekoppeld waardoor dit een koppeling in de weg zat. Daarom heb ik een aantal wijzigen gedaan aan dit account en ik vermoed dat je hiermee meteen de connectie tussen beide accounts voelt. 😉

Mocht het je om de een of andere reden toch niet lukken, zou je dan een screenshot kunnen plaatsen met de foutmelding die je te zien krijgt?

In ieder geval zou je nu meteen kunnen koppelen en wens ik je nog veel plezier met je account toe!

 

Kijk, dat heeft gewerkt! Dank!


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 18 januari 2023

Heel graag gedaan @OdN, leuk om te horen dat het is gelukt! 😃


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen