Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile Thuis en Mobiel leveren geen mail van Hostnet af!!!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik krijg sinds gisternamiddag niets meer van Hostnet binnen, noch op mobiel noch thuis (beide T-mobile). Allemaal zakelijke mail! Collega’s hebben hetzelfde probleem en jullie webcare is kennelijk met vakantie, want reageert niet. WANNEER IS DIT VOORBIJ??

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @EricPB 

Voor thuis heeft het te maken met de routering problemen bij T-Mobile en daardoor is Hostnet dus niet bereikbaar :

https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/ip-adres-niet-bereikbaar-via-t-mobile-thuis-wel-via-t-mobile-mobiel-en-kpn-340415?postid=1658067#post1658067

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • Antwoord
  • 12 april 2022

Hallo @EricPB 

Voor thuis heeft het te maken met de routering problemen bij T-Mobile en daardoor is Hostnet dus niet bereikbaar :

https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/ip-adres-niet-bereikbaar-via-t-mobile-thuis-wel-via-t-mobile-mobiel-en-kpn-340415?postid=1658067#post1658067


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 april 2022
Waqqas schreef:

Dank, maar het probleem is ook op mobiel en, eerlijk gezegd, waar dit zakelijke mail betreft (ook van de nodige collega’s!), ben ik meer geïnteresseerd in wanneer dit voorbij is, dan in wat het probleem is.

Naast overigens de ergernis over de wel erg beroerde service en webcare van T-Mobile. Reden mijn abonnementen te heroverwegen.


  • 0 reacties
  • 12 april 2022
EricPB schreef:

Ik krijg sinds gisternamiddag niets meer van Hostnet binnen, noch op mobiel noch thuis (beide T-mobile). Allemaal zakelijke mail! Collega’s hebben hetzelfde probleem en jullie webcare is kennelijk met vakantie, want reageert niet. WANNEER IS DIT VOORBIJ??

T-Mobile is druk bezig met onderzoeken wat het probleem is zodat deze vervolgens kan worden opgelost. Aangeven op welke termijn het is opgelost is helaas (nog) niet mogelijk.

Eventuele updates zullen worden gegeven in het topic waarnaar @Waqqas verwijst. Voor mobiel geldt deze storing overigens niet. Mocht het op je mobiel niet werken, zou je misschien eens kunnen proberen om Wi-Fi hierop uit te schakelen - er even van uitgaande dat je met je mobiel bent aangemeld op je Wi-Fi netwerk, mogelijk werkt het dan wel. Misschien is dit niet de beste oplossing, maar op deze wijze zou je de e-mails wel nog kunnen benaderen.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen