Ik heb nu T-Mobile thuis een paar dagen geïnstalleerd en ik ben diep ongelukkig. De snelheid van internet is goed. Daar ben ik niet ontevreden over. De beeldkwaliteit is buitengewoon slecht. Ik was altijd gewend om HD-tv te kijken en nu ben ik weer terug naar de middeleeuwen. Wat een waardeloze tv-box wordt er geleverd. En dan je kan niet opnemen op de Belgische zenders. Dat kon bij Ziggo wel. Wat een achteruitgang. en dan die browser van de tv-box; als je Ziggo gewend bent, dan ben je nu nagenoeg hulpeloos. Dan die afstandsbediening bij de box. Wat een matige kwaliteit. Tv en box kunnen niet eens in 1 beweging aan en uitgeschakeld worden. Dan de bereikbaarheid en de kwaliteit van jullie hulplijn. Ik hoef zeker niets te kopen, dus kan je mij gerust 10 minuten of meer laten wachten op een service dame, die weliswaar zeer aardig is, maar absoluut niet weet waar het over gaat. Ze weet alleen de boekjes en de feitjes, maar is verder niet inventief of vertelt een oplossing. Dan de schande over de voip/sip blokkade door jullie. Dat heeft volgens mij alleen maar financiële redenen en heeft verder niets met veiligheid te maken.
Verlos mij van jullie aanwezigheid, ik wil weer terug naar XS4ALL of naar Ziggo, want dit is ruim onder de maat!