Goedemorgen sinds gister avond (rond 23:30) is hier opnieuw het internet eruit. Dit is nu in de afgelopen maanden erg vaak gebeurd… Voorgaande keren was het omdat er monteurs aan het kloten waren met een kabel die niet juist was (vanaf buiten). Hierdoor kreeg ik steeds een rood lampje bij de Huawei converter kastje. Deze keer is hier nog steeds alles groen maar krijg ik geen netwerk sinds gister avond. Zowel het modem als het Huawei kastje al gereset (stroom er meerdere secondes/minuten afgehaald) maar helaas heeft dit niet tot een oplossing geboden. Op de website van odido zie ik dat er geen storing in mijn gebied zit (Ridderkerk), wel zie ik op de site van allestoringen het aantal meldingen omhoog gaan. Dus bij deze is er een storing of zit het probleem OPNIEUW ergens anders? Ben er namelijk wel even klaar mee in de afgelopen maanden heb ik zo'n 7 of 8x problemen gehad met odido….
Zit nu helaas op een hotspot te werken wat niet te doen is aangezien het bereik hier van odido zelf ook niet optimaal is...
Opnieuw geen internet via glasvezel
Uitgelichte reactie
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.