Skip to main content
Beantwoord

Geen internet pon lampje knippert en wereldbol is rood


sinds 6 uur vanavond is het internet er spontaan mee gestopt, contact gehad via de telefoon en verder als er moet een monteur komen kwamen we niet. Nu kan de monteur pas dinsdag komen… ik zit hier nu in huis zonder tv en internet tot en met dinsdag ( nu vrijdag avond) dit kan toch niet.. wij kunnen hier dus nu al die tijd geen tv kijken 

hebben van alles al geprobeerd 

sterkers modem erin en eruit 10sec

huawei kastjes stekker erin en eruit 

tv aan en uit 

mediakastje stekker erin en eruit 

maar niets helpt..

 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Meganwareman, bedankt voor deze update en het aanvullen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat er een monteur gepland staat. Je zou met Guidion kunnen bellen via 020-3232766 of dit echt de eerst mogelijke optie is. Wie weet is er nog wat mogelijk of is er een andere afspraak vervallen. Anders moet ik je echt vragen de afspraak af te wachten. 

Omdat er al Unlimited Data aanwezig is, hebben de aangeboden codes geen zin. Excuus voor het ongemak, ik duim mee dat je zo snel mogelijk online bent. Ben je eenmaal online, laat het hier dan weten. Ik maak dan een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest!

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 28 maart 2025

Beste ​@Meganwareman  Heb je ook mobiel van Odido of Ben? Ik kan je dan een gratis onbeperkte  data voucher geven zodat je tot die tijd een hotspot’ kan maken via je telefoon?!

Stuur mij dan een Dm zodat ik je hiermee even vooruit kan helpen. 

Vul ondertussen ook je profiel helemaal in (zie mijn onderschrift) ook de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. De moderators kunnen dan sneller zien wie je bent. Hopelijk kunnen ze nog iets doen voor Dinsdag.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 29 maart 2025

Goedemorgen ​@Meganwareman Mag ik aannemen dat alles weer werkt omdat er geen reactie meer komt?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Meganwareman, ik hoop inderdaad dat je inmiddels weer online bent. Is dat niet het geval, dan sta ik voor je klaar en kijk ik met je mee. Wel mis ik de gegevens in je Community profiel, zoals ​@Cristien dit aangeeft (dankjewel Cristien!). Plaatst je in je account jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Laat mij weten als deze gegevens compleet zijn, dan schiet ik je zo snel mogelijk te hulp!


  • is een nieuwe Poster
  • 29 maart 2025

Goedemorgen,

 

@Cristien ​@Cheyenne van Odido . Nee het werkt nog steeds niet… wij kunnen dus nog steeds geen tv kijken en doen nu alles via het internet van onze telefoon. 
mij hebben onbeperkt internet alleen dit is natuurlijk niet ideaal alles moet nu gekoppeld worden via de telefoon de tablet de laptop de tv.. dinsdag kan er pas een monteur  komen.. 

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Meganwareman, bedankt voor deze update en het aanvullen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat er een monteur gepland staat. Je zou met Guidion kunnen bellen via 020-3232766 of dit echt de eerst mogelijke optie is. Wie weet is er nog wat mogelijk of is er een andere afspraak vervallen. Anders moet ik je echt vragen de afspraak af te wachten. 

Omdat er al Unlimited Data aanwezig is, hebben de aangeboden codes geen zin. Excuus voor het ongemak, ik duim mee dat je zo snel mogelijk online bent. Ben je eenmaal online, laat het hier dan weten. Ik maak dan een vergoeding aan voor de periode dat je offline bent geweest!


  • is een nieuwe Poster
  • 5 april 2025

Goedemorgen,

 

nog steeds geen internet en geen tv zijn inmiddels wel ruim een week verder.. 

Buren hebben een nood wifipunt gekregen vanuit kpn, en ondertussen kunnen wij nog steeds niks zonder de hotspot van onze telefoon. Trouwens kunnen we hier geen tv mee kijken alleen streamingdiensten.

graag zou ik weer een afspraak willen met een monteur of iemand die mij meer kan vertellen. Monteur van afgelopen maandag gaf aan dat het probleem buiten zitten maar wij worden niet op de hoogte gehouden helemaal niets echt schandalig!!!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@Meganwareman, ik ben meteen voor je gaan kijken, echter ben je online op mijn lijnmeting. Ik zie ook dat er apparaten verbonden zijn met internet. Is het inmiddels opgelost of ervaar je nog steeds problemen?


  • is een nieuwe Poster
  • 7 april 2025

Hi ​@Tommie van Odido 

inmiddels weer online ja, hoe zit het met de compensatie ? Een week geen internet en tv gehad? 
 

met vriendelijke groet 

Megan 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Die ga ik voor je regelen ​@Meganwareman, klopt het dat je vanaf 28-03 tot en met 07-04 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik de vergoeding in gang zetten! 


  • is een nieuwe Poster
  • 8 april 2025

@Tommie van Odido 

ik was pas na middernacht van zaterdag op zondag weer online dus van 28 maart t/m 5 april!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@Meganwareman, ik heb 28-03 tot en met 05-04 voor je vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen