Skip to main content

geen internet 7442


Alle stappen met Izzy doorlopen. Maar geen oplossing geen binnenkomend glasvezel signaal. Zou het toch fijn vinden dat er dan ook ‘s avonds een antwoord komt. Aan het einde van de chat met Izzy is er de mogelijkheid om een adviseur te benaderen. Deze button werkt niet. Geef dan ook aan dat het niet werkt. 

Uitgelichte reactie

2 augustus 2024

Welkom op onze community! @WimB1971 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt en mijn excuses dat je via de chat niemand te pakken kreeg. Ik adviseer je voor een volgende keer om telefonisch contact op te nemen (0800-0092). 

Hoe dan ook, ik wil graag dat je weer kan genieten van het internet. Ik help je graag verder! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten en het lijkt er inderdaad op dat ik geen verbinding krijg met jouw modem. Ik wil je vragen om het modem een factory reset te geven. Je doet dit op de volgende manier: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community.

Mocht dit niet werken, wil je mij dan vertellen welke lampjes er branden op het modem en het ONT (kleine witte/zwarte kastje in de meterkast) en wat deze doen (knipperen/aan/uit). Ook ben ik benieuwd naar de kleuren van de lampjes. 

Ik wacht jouw terugkoppeling af! 

14 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3693 reacties
  • 2 augustus 2024
Uitgelichte reactie

Welkom op onze community! @WimB1971 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt en mijn excuses dat je via de chat niemand te pakken kreeg. Ik adviseer je voor een volgende keer om telefonisch contact op te nemen (0800-0092). 

Hoe dan ook, ik wil graag dat je weer kan genieten van het internet. Ik help je graag verder! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten en het lijkt er inderdaad op dat ik geen verbinding krijg met jouw modem. Ik wil je vragen om het modem een factory reset te geven. Je doet dit op de volgende manier: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community.

Mocht dit niet werken, wil je mij dan vertellen welke lampjes er branden op het modem en het ONT (kleine witte/zwarte kastje in de meterkast) en wat deze doen (knipperen/aan/uit). Ook ben ik benieuwd naar de kleuren van de lampjes. 

Ik wacht jouw terugkoppeling af! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 2 augustus 2024

Ondertussen telefonisch contact gehad. Monteur kan niet eerder dan maandagavond. Moet maar een prepaid kaart kopen om toch iets van een hotspot te maken. “Geweldig geregeld” Dit is niet de standaard bij Odido hoop ik. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 2 augustus 2024

Ook ben ik er nu achter dat het LOS lampje op je Huawei glasvezel kastje rood knippert

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3693 reacties
  • 2 augustus 2024

@WimB1971 Ik had graag gelezen dat de monteur eerder langs kan komen, maar ik ben blij dat de afspraak in ieder geval staat! 

De meeste Guidion monteurs hebben ook toegang tot de wijkcentrale mocht dit nodig zijn. 

Ik begrijp dat de tijdelijke oplossing van een simkaart niet ideaal is, maar als je de bon hiervan met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze gelijk voor je. Dit bedrag zal dan worden verrekend met een volgende factuur. 

Heb je al wel een Unlimited vouchercode ontvangen? Anders stuur ik die ook gelijk alvast! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 2 augustus 2024

En nee nog geen voucher ontvangen 
moderator edit: persoonlijke informatie


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2298 reacties
  • 2 augustus 2024

Hi @WimB1971, ik heb deze foto verwijderd omdat het 06-nummer erop staat. Wil je alleen de bon fotograferen? Dan regel ik het alsnog!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 2 augustus 2024

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 2 augustus 2024

De voucher moet wel op de prepaid sim. Vandaar het nummer in beeld. Doe verder toch niets mee. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3693 reacties
  • 2 augustus 2024

@WimB1971 Heb je misschien ook de kassabon voor mij? Ik maak de vergoeding dan direct in orde! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 2 augustus 2024

Code heb ik intussen via de telefonische helpdesk gekregen. Andere bon dan deze heb ik niet. Als je hier niets mee kunt houd het op. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3693 reacties
  • 2 augustus 2024

@WimB1971 Dank je wel voor de uitleg! 

Hoe graag ik het ook wil, kan ik niet het gehele bedrag vergoeden. Normaal gesproken kost een simkaart in 1 van onze Odido Shops €10, omdat je geen kassabon hebt gekregen, kan ik dit niet verifiëren. 

Ik heb daarom gelijk een vergoeding aangemaakt voor het standaard bedrag. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en dit bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 2 augustus 2024

Oké. Dank hiervoor. Inmiddels weer internet. Nog geen tv via kastje maar goed. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 3 augustus 2024

Zoals je ziet heb ik dus geen tv via jullie met de noodoplossing. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8097 reacties
  • 3 augustus 2024

Voor tv is inderdaad een vaste Odido verbinding nodig.  Je kunt wel de odido online tv app uit de ios en android store op je telefoon gebruiken. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen