Skip to main content
Info

Inloggegevens TV: TV-klantnummer en TV-pincode

Inloggegevens TV: TV-klantnummer en TV-pincode
Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

 

Op zoek naar je TV-pincode of TV-klantnummer van Odido voor thuis? Op deze pagina lees je waar je de TV-inloggegevens kunt vinden.

 

Bij Odido ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. De inloggegevens bestaan uit de TV-pincode en het TV-klantnummer. De TV-pincode bestaat altijd uit vier cijfers en het TV-klantnummer uit tien cijfers. Je TV-inloggegevens vind je in Mijn Odido.

 

Zo vind je jouw TV-pincode en TV-klantnummer

Het kan zich natuurlijk voordoen dat je jouw inloggegevens vergeet. Geen zorgen, dit kun je altijd weer terugvinden. Je kunt je TV-pincode en TV-klantnummer eenvoudig vinden in je Mijn Odido omgeving. Log allereerst in met je e-mailadres en ga vervolgens naar "Instellingen" en dan "TV". Dan kom je op de bovenstaande pagina terecht. Het TV-klantnummer bestaat altijd uit tien cijfers en de TV-pincode altijd uit vier cijfers. 

 

Waar kun je de TV-inloggegevens nog meer voor gebruiken?

Je hebt je inloggegevens nodig wanneer je TV van Odido installeert. Net als bij het activeren van de Odido TV Anywhere app en/of ESPN Watch. Gebruik de TV-pincode als je het Kinderslot wilt instellen of als je films of series wilt huren via de Videoshop.

Waar kun je de TV-inloggegevens nog meer voor gebruiken?

Als jij vaak je pincode moet invullen wanneer je tv-kijkt, dan kan dit met twee dingen te maken hebben. Wellicht is het account met een andere leeftijdsclassificatie nog actief. Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de volgende stappen. Stel je leeftijd in op ‘18’ via de ‘menu-knop afstandsbediening’, categorie ‘Thuis’, klik op 'Wissel profiel’, kiest het gewenste profiel en kies dan ‘18’ als leeftijdsgrens. Zo ben je van dit probleem af. 

 

67 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 september 2021

Mijn thuis internet- en tv-abonnement staan niet geregistreerd onder mijn normale gebruikersnaam, maar onder een nieuwe e-aamiladres van t-mobile: @t-mobilethuis.nl.

Hier heb ik geen inloggegevens van en kan dus geen t-mobile account aanmaken. En kan dus niet bij mijn inloggegevens voor televisie.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19565 reacties
  • 26 september 2021

Hallo @fsreerden 

Je kunt hier je privé e-mailadres opgeven die ook bij het bestellen is gebruikt en zo een T-Mobile thuis account aanmaken.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 september 2021

Thanks @Waqqas. Ik heb echter al een t-mobile account met mijn privé e-mailadres en daarin staat mijn thuisabonnement niet vermeld. Slechts een oud contract. Dus ik weet niet goed hoe ik deze kan koppelen?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 27 september 2021

Hoi @fsreerden, geen zorgen, ik ga er meteen voor zorgen dat jij over een uurtje kunt inloggen met het e-mailadres dat voorheen gekoppeld was aan je oude abonnement. Je hebt je namelijk bij je nieuwe (huidige) abonnement geregistreerd met hetzelfde, privé e-mailadres en dat snapt het systeem niet helemaal. Hierdoor heb je wel toegang tot je oude account, maar kun je niet met dezelfde inloggegevens in een nieuw account inloggen - overigens kan dat, uit privacyoverwegingen, natuurlijk nooit. 

Ik heb het e-mailadres verwijderd van je oude abonnement, je kunt met een klein uurtje inloggen. Ik stuur je de nieuwe inloggegevens in een privébericht toe! 😉

Vergeet niet om meteen jouw wachtwoord aan te passen naar een eigen wachtwoord zodra je ingelogd bent: Mijn gegevens.


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 2 juli 2022

Hallo 

Op de portal https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-overzicht zijn mijn gegevens leeg.

how about


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hoi @sjeffieb, dat is gek! Als ik inlog in jouw My omgeving gaat het helemaal goed. Op het dashboard, wanneer je nét bent ingelogd, kan je de gegevens trouwens ook vinden. Scroll hiervoor helemaal naar beneden. Ga anders gelijk naar Abonnementen > TV. Ook hier staan de gegevens die je nodig hebt. Succes!


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 2 juli 2022

zie screenshot ik zie niets Cheyenne

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hoi @sjeffieb, het lijkt erop dat je niet op de thuis pagina bent maar op de mobiele pagina. Heb je op de magenta linkjes geklikt in mijn vorige bericht? Zo zou je er moeten komen. Lukt het niet, stuur mij dan een privébericht. Ik zorg dan voor een nieuw wachtwoord, zodat je op de juiste manier kunt inloggen! 😄


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 2 juli 2022

Hoi @Cheyenne jazeker ik kom elke keer op hetzelfde pagina terecht.

Vermoeden dat mijn tv abb niet is gekoppeld aan mijn account.


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 3 juli 2022

Hoi @Cheyenne 

wachtwoord reset heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds een portal zonder mijn abb gegevens.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 4 juli 2022

Hi @sjeffieb, heel goed dat je gelijk zelf al hebt wachtwoord hebt aangepast! Ik had heel erg gehoopt dat dit zou resulteren in de oplossing. Graag verwijs ik je door naar dit topic: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community, waarin wij uitleggen dat onlangs T-Mobile voor thuis en Mobiel zijn samengevoegd. Dit heeft geresulteerd in enkele bugs bij het inloggen. Wij doen er echt alles aan om deze inlogproblemen zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak! Heb je bepaalde informatie nodig vanuit jouw account? Dan zoek ik dat namelijk met liefde voor je op en geef ik dat in een privébericht aan je door. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 september 2022

Ik heb een Thuisabonnement aangevraagd, installatiepakket heb ik thuisgekregen. Volgende week komen ze het installeren, en hebben inloggegevens voor de tv-dienst nodig. maar zie het abonnement niet op my tmobile staan, puur alleen mijn mobiele telefoon. Ook als ik hier in t forum op t linkje van tmobile thuis klik.

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19565 reacties
  • 2 september 2022

Hallo @cwijnen 

Vanaf nu is het inloggen bij My T-Mobile veranderd, je hebt nu 1 inlog scherm en als je voor thuis en mobiel hetzelfde email en wachtwoord gebruikt dan kun je na het inloggen kiezen voor mobiel of thuis.

Je hebt dus nog wel 2 accounts nodig.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 september 2022

Ik gebruik hetzelfde inloggen maar zie alleen mobiel staan

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19565 reacties
  • 2 september 2022

@cwijnen 

Kun je het wachtwoord voor mobiel eens veranderen en dan inloggen met de gegevens die bij het account voor thuis horen?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 2 september 2022

Hoi @cwijnen, ik vermoed dat jij last hebt van de bug die met de nieuwe My dadelijk opgelost is. Tot die tijd werkt het soms wel en soms niet - heel kort door de bocht, maar dat is wel de realiteit.

Omdat je de inlogcodes nodig hebt voor de installatie, stuur ik je deze per privébericht toe.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 september 2022

Hier exact hetzelfde probleem.

Inloggen op MY T-mobile toont geen abonnementen.

 

Ik heb de inlogcodes voor Tv nodig.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 5 september 2022

Hi @N00RMAN, heel goed dat je dit aangeeft! Ik heb je deze informatie direct per privébericht toegestuurd. Laat je het weten als je nog meer informatie nodig hebt? Dan zoek ik ook dat graag voor je op. Ik hoop dat je snel probleemvrij bent met de nieuwe My T-Mobile omgeving! 💪


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 oktober 2022

Hallo, ik heb hier hetzelfde probleem. Mijn online account geeft aan: ‘geen abbonnementen’, maar ik heb het hele pakket. Ik wil graag kunnen TV kijken als ik ervoor betaal. Ik ontvang graag een pincode.

Daarnaast staat ook nog mijn oude adres in de online omgeving. Ik heb zelfs al gebeld er ze zeggen dat het al goed staat. De hele online account is best een zooitje. Ik kan ook niets aanpassen vanwege “een lopende bestelling”. Welke dan?


  • 0 reacties
  • 9 oktober 2022
Carlos_84 schreef:

Ik ontvang graag een pincode.

Heb je al gekeken in je My T-Mobile omgeving?

Als je op de link die ik aanhaal klik, dan kom je na inloggen op de juiste pagina terecht, door naar beneden te scrollen kom je onderstaande tegen;

 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 oktober 2022
Gerrit078 schreef:
Carlos_84 schreef:

Ik ontvang graag een pincode.

Heb je al gekeken in je My T-Mobile omgeving?

Als je op de link die ik aanhaal klik, dan kom je na inloggen op de juiste pagina terecht, door naar beneden te scrollen kom je onderstaande tegen;

 

Nee bij mij staat er "bestelling is geannuleerd", omdat het een bende is in mijn account. Ik had het aangevraagd en toen afgezegd omdat het tig maanden duurde en toen verhuisde en opnieuw aangevraagd. Inmiddels geïnstalleerd en internet in gebruik etc. Pincode zou ook thuis gestuurd worden dacht ik ergens te lezen maar heb niets ontvangen. Ik hoop dat iemand hier kan helpen want telefonische klantenservice is echt drama.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 10 oktober 2022

Hi @Carlos_84, heel goed dat je dit aangeeft! Zojuist heb ik in een privébericht jouw inloggegevens voor tv met je gedeeld. Ik kan je gelukkig laten weten dat dit inlogprobleem verholpen wordt wanneer je wordt gemigreerd naar de vernieuwde My T-Mobile omgeving. In het onderstaande topic lees je daar de ins en outs over terug: 

Media is niet beschikbaar

Je gaat hier binnenkort een e-mail over krijgen. Laat je het ons weten of je vanaf dat moment van deze problemen af bent? Mocht je tot die tijd nog andere informatie in willen zien, dan hoor ik het graag en zoek ik dat met liefde voor je op. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 november 2022

Goede dag, 

Mijn tv app werkt niet. De info is dat de pincode of klantnummer onjuist is. Maar het is 100% juist. Ik overstap naar een andere aanbieder op 17.11.2022  tot dan alles moet hier werken. Waarom ben ik te  vroeg geblokkeerd? Wat kan ik nu doen?


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 10 november 2022

Hi @Justttka, heel goed dat jet dit aangeeft! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie dat je abonnement nog niet is stopgezet. Zou je eens het modem kunnen herstarten? Dit doe je als volgt: 

  1. Wil je de stekker van het modem en de Media Converter uit het stopcontact halen?
  2. Wacht vervolgens minimaal 10 seconden. Omdat je een Media Converter hebt, dien je die eerst aan te sluiten en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe daarna de stekker terug in het stopcontact van hetmodem en laat alles volledig opstarten.

Werkt het hierna weer zonder problemen? 💪


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 21 april 2023

Hoi,

Ik heb vandaag mijn thuis abonnement internet en tv opgeleverd gekregen. Alles werkt naar behoren, echter is de tv box al ingelogd met een ander klantnummer dan de mijne. Het lijkt mij dat de box opnieuw uitgeleverd is en eerder gebruikt geweest is. Hoe kan ik hiervan uitloggen en mijn eigen klantnummer en pincode invullen? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen