Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

  • is nieuwsgierig
  • 7 juni 2019
Ik dacht het niet. Ik heb gisteren met T-Mobile thuis gebeld en de afstandsbediening staat nog steeds op besteld en is nog niet eens verzonden ! Ik wacht er al 2 weken op ! Het is te gek voor woorden dat je 2 weken geen tv kunt kijken omdat Tmobile het niet voor elkaar kan krijgen om een afstansbediening op te sturen. Hoe moeilijk kan dat zijn ????

  • is nieuwsgierig
  • 7 juni 2019
Sander schreef:


Hi @barrysb, ik neem aan dat je batterijen al vervangen hebt? Hoe dan ook, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld! Deze volgt per post.


Hoi. De nieuwe afstandsbediening is onderweg? Klopt, ik heb de oude alles uitgeprobeerd, ook vervangen de batterijen maar helaas

Antogino
  • heeft eerste post geplaatst
  • 10 juni 2019
3e verzoek: Tijdens onze verhuizing en verbouwing zijn we de afstandbediening verloren, getracht met vreemde afstandbediening te werken lukt niet.

Abonnement sinds 29-5-2019



Graag zou ik een vervanger voor mijn net nieuwe

Afgesloten abonnement willen ontvangen.

Graag de kostprijs hiervoor.

Klantnr. [verwijderd door moderator]


  • heeft eerste post geplaatst
  • 11 juni 2019
Goedemorgen,



Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening, die van ons is defect.



En het stappenplan heb ik al geprobeerd.. werkt helaas niet. Echt stuk dus..



Alvast bedankt.



Mvg,

Martijn

  • heeft eerste post geplaatst
  • 11 juni 2019
Goedemorgen,



Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening, die van ons is defect.



En het stappenplan heb ik al geprobeerd.. werkt helaas niet.



Alvast bedankt.



Mvg,

Martijn

  • is nieuwsgierig
  • 12 juni 2019
Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening voor de tvbox. Ik heb er nog 1 van de vodafone box en steeds meer knoppen reageren niet meer. Resetten, nieuwe batterijen, niks helpt.

M.vr.gr.

Laura

  • is aangemoedigd
  • 12 juni 2019
Hoi!

Helaas ben ik zo stom geweest om m'n afstandsbediening van een hoge kast af te laten vallen. Ding ligt nu in aardig wat stukken en reparatie is zo te zien geen oplossing meer 😞 Hoe kan ik een nieuwe bestellen? En hoeveel kost dit?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 12 juni 2019
Hoi @KarenB, ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest. Het pakketje is gisteren aan de bezorger overgedragen. Deze zal dus gisteren (11 juni) of vandaag bezorgd zijn of worden.



Hoi @Antogino, ik heb een afstandsbediening voor je besteld. Je ontvangt deze binnen 5 werkdagen!



Hoi @Vos84, ook voor jou is een fonkelnieuwe afstandsbediening onderweg.



Hoi @Tessii, komt eraan!



@allemaal er zijn geen kosten verbonden aan het vervangen van een defecte afstandsbediening!



Je kunt tijdens het wachten gebruikmaken van TV Anywhere op mobiel/tablet of laptop/PC.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel of tablet. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! ;)

  • is nieuwsgierig
  • 12 juni 2019
Goedemiddag. Ik zie wel reacties op de anderen, maar niet op mijn bericht. Krijg ik ook een nieuwe, of is er toevallig overheen gelezen? M.vr.gr. Laura

Hi

Me hond heeft de afstandsbediening opgegeten kan ik een nieuwe krijgen.



Groetjes

Hey T-mobile,



na het stappenplan te hebben doorlopen, kan ik nu met zekerheid zeggen dat m'n afstandsbediening dood is. Kunnen jullie me aan 'n nieuwe helpen?! 😬



Alvast bedankt!

wij zijn bij ons thuis al een paar dagen driftig opzoek naar de afstandsbediening en hebben ondertussen alle meubels al op de kop gehad en in elk hoekje van het huis gekeken. We hebben het gevoel dat dit ministerie niet op gaan lossen. Hoe komen wij nu aan een nieuwe?



Mvg,



Thijs Berghuis

Sander
  • Oud-Moderator
  • 14 juni 2019
Hoi @Lauravisje, excuus, ik had je bericht over het hoofd gezien. Er is een fonkelnieuwe afstandsbediening onderweg!



Hoi @Linsasever, Er is een nieuwe onderweg naar je. Mag ik je vragen een foto hier te plaatsen van de boosdoener? Zijn we dol op! Het liefst eentje met bewijsmateriaal en een schuldige blik! ;)



Hoi @sravanriet, bedankt voor het voorwerk, de nieuwe AB komt naar je toe!



Hoi @ThijsBerghuis, de zoektocht is over! De afstandsbediening zal over 5 werkdagen op de mat liggen!

  • is een Top Poster
  • 15 juni 2019
Ik vraag me af hoe ik de afstandsbediening van de amulet 515 koppel aan mijn tv. Hier zit geen setup knopje op zoals omschrijven in het topic.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 16 juni 2019
Ik heb die afstandbediening van mijn tv box kwijt ik zal graag willen en nieuwe krijgen .zal dat kunnen

Hallo,



Mijn afstandsbediening van onze tv box (nog van Vodafone) is defect. Ik heb het stappenplan geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Zou ik een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?



gr



Bart

  • is een Master Poster
  • 16 juni 2019
Ik heb eerder elders op dit forum al gevraagd hoe je via de AB van favorieten lijst kan wisselen. Nu is dat lastig via het menu want dat zou gewoon via een knop op de AB moeten kunnen. Helaas kwam er op mijn eerdere post geen antwoord dus misschien dat hier iemand dat weet?

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 17 juni 2019
Hoi @Kku, heb je een afstandsbediening met een magenta knop aan de rechter bovenkant? Ik wil je dan vragen om de volgende handeling te testen:




  1. Druk de toetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Druk het TV power knopje in en hou deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt.
  3. Zet je TV weer aan met het TV power knopje.
  4. Je kan nu testen of het werkt.
  5. Druk op de stop knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Hoi @Cristina78, ik zie dat je op 6 juni hiervoor al contact hebt opgenomen met mijn collega. Of is de nieuwe afstandsbediening zoek? Ik hoor het graag!



Hey @bartoosthoek, er is een splinternieuwe afstandsbediening naar je onderweg!



Hey @marzso, ik heb het hier direct even voor je getest maar het is niet jammer genoeg nog niet mogelijk om rechtstreeks via de cijfers op je afstandsbediening naar de favorieten te springen. Wél hebben we een paar maanden geleden ervoor gezorgd dat je makkelijk via TV en radio kunt wisselen met de groene knop.

  • is aangemoedigd
  • 17 juni 2019
Hallo,



Ik krijg mijn AB niet gekoppeld aan mijn Samsung TV, heb het volgende al geprobeerd:




  1. Druk de toetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Druk het TV power knopje in en hou deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt.

Ook de toets combinatie <1> en <6> heb ik geprobeerd, het probleem is dat het magenta knopje niet 2x knippert, bij beide handelingen niet. Heb de batterijen al een keer vervangen en de tv-box al een keer gereset maar dit levert allemaal niks op, de AB resetten lukt al niet omdat het knopje niet knippert.



Waarschijnlijk een AB die niet helemaal correct werkt?



Mvg, Luc

  • is een nieuwe Poster
  • 17 juni 2019
Lucthallow schreef:
Hallo,



Ik krijg mijn AB niet gekoppeld aan mijn Samsung TV, heb het volgende al geprobeerd:




  1. Druk de toetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Druk het TV power knopje in en hou deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt.
Ook de toets combinatie <1> en <6> heb ik geprobeerd, het probleem is dat het magenta knopje niet 2x knippert, bij beide handelingen niet. Heb de batterijen al een keer vervangen en de tv-box al een keer gereset maar dit levert allemaal niks op, de AB resetten lukt al niet omdat het knopje niet knippert.



Waarschijnlijk een AB die niet helemaal correct werkt?



Mvg, Luc


Hier precies het zelfde probleem het wil niet lukken knopje gaat niet knipperen

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 19 juni 2019
Hey @Lucthallow & @MeDa, bedankt voor de signalering! Ik heb dit zojuist aangekaart bij onze specialisten. Zodra ik meer informatie ontvang, breng ik jullie gelijk op de hoogte. Voor de duidelijkheid, jullie hebben beiden een afstandsbediening met een magenta knop waarbij de afstandsbediening niet reageert op het gelijktijdig indrukken van de toetscombinatie <1> en <3> en <1> en < 6>?

  • is aangemoedigd
  • 19 juni 2019
@Piotr klopt inderdaad, bij andere handelingen zoals van zender wisselen knippert het magenta knopje wel gewoon, alleen bij de toetscombinaties gebeurd er niks.

Wij zijn al even onze afstandsbediening kwijt zouden wij een nieuwe kunnen krijgen?

  • is aangemoedigd
  • 19 juni 2019
Beste moderator,

Wij zijn al 7 dagen onze afstandbediening kwijt en hebben de hoop opgegeven hem snel terug te vinden. Zouden wij een nieuwe mogen ontvangen?

  • Doet lekker mee
  • 19 juni 2019
Mijn afstandsbediening is kaduuk, graag zou ik een nieuwe ontvangen

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen