Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3526 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 april 2025

Helaas heeft onze afstandsbediening zwemles gehad van kinderen. Zouden jullie een nieuwe kunnen sturen? 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 15 april 2025

oh jeetje, onze afstandsbediening is inderdaad niet in het bezit van een A-diploma, maar als ik het zo lees heb jij een aantal badmeester(essen) in huis! 😂 ​@J-M 

Ik heb natuurlijk gelijk een nieuwe voor je besteld, deze komt er snel aan. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

• 2 reacties
  • 18 april 2025

Goedemorgen ik heb een nieuwe afstandsbediening nodig voor mijn mediabox. Mijn dochter heeft de afstandsbediening kapot gemaakt

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4237 reacties
  • 19 april 2025

@Kimiiix Goed dat je aanhaakt bij dit topic. Ik regel graag een nieuwe afstandsbediening voor je!
Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan is de verificatie compleet en kan ik je gelijk verder helpen. 

Laat je het mij in dit topic weten wanneer je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

• 2 reacties
  • 19 april 2025

Is aangevuld. De account van internet en tv staat wel gekoppeld aan de account van mijn partner maakt dat uit?

• is een King Poster
  • 123 reacties
  • 25 april 2025

@Demi van Odido ​@Tommie van Odido ​@Teresa van Odido 

Helaas is onze afstandbediening kapot. Deze reageert niet meer op de mediabox. Vandaar dat ik bij deze een nieuwe wil bestellen.

Gr Erik

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 april 2025
cwlinden schreef:
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@cwlinden, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat je nog een verouderde TV Box hebt. We kunnen hiervan geen afstandsbedieningen meer opsturen. Natuurlijk kan ik wel je TV Box vervangen voor een nieuwe Mediabox. Zou je dit willen? Dan zal ik het meteen voor je aanvragen! 😊

Goedemiddag Ishana,

In dat geval ontvang ik graag een nieuwe Mediabox.

Bedankt voor de moeite

Goedemiddag Ishana,

Ik wacht geduldig op de nieuwe Mediabox maar is er al bekend wanneer deze wordt verstuurd?

Grt

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 26 april 2025

Hoi ​@Kimiiix, ik wil het super graag voor je aanvragen! Ik heb inderdaad een andere geboortedatum en rekeningnummer staan. Zou je de juiste gegevens willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik het alsnog aanvragen! 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 26 april 2025

Hoi ​@Erik35, ik wil het ook super graag voor jou aanvragen! 😊 Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 26 april 2025

Hoi ​@cwlinden, excuses! We hadden je bericht helemaal over het hoofd gezien. Ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😄

• is een King Poster
  • 123 reacties
  • 26 april 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Erik35, ik wil het ook super graag voor jou aanvragen! 😊 Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!

@Ishana van Odido, gedaan.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1635 reacties
  • 27 april 2025

Hi ​@Erik35, bedankt voor het aanvullen van je profiel, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd! Deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en zal je binnen enkele dagen in huis hebben. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 april 2025

Elke keer als ik het tv-kastje aan wil doen, dan gaat het witte knopje rood knipperen. Ik heb al 4 of 5 keer ontkoppeld en gekoppeld. Dat gaat goed, komt ook op de tv te staan dat ab gekoppeld is.

Maar het rode lampje blijft desondanks knipperen en het tv-kastje gaat niet aan.

Help!!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 april 2025

Hoi odido,

Ik zou heel erg graag een nieuwe afstandsbediening willen. Ik heb 5 kinderen die hem nogal vaak laten vallen en nu wel langzaam aan zijn einde is. Kunnen jullie ons helpen? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13960 reacties
  • 30 april 2025

Hey ​@nl80813 & ​@Melkos, ik heb jullie allebei een nieuw exemplaar opgestuurd! Deze zal spoedig door de brievenbus arriveren.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 mei 2025

Onze hond heeft vandaag zijn speeltje verwisseld voor de afstandsbediening 🥴

Een aantal knoppen vonden dit niet leuk helaas, zouden we een nieuwe kunnen ontvangen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13960 reacties
  • 2 mei 2025

Hi ​@Bsophie1509, welkom op onze community!

Oei, dat klinkt als een avontuurlijk speeltje 😅. Geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Die zal binnenkort via de brievenbus bij je arriveren.

Geef je hond namens mij maar een aai (en misschien een minder breekbaar speeltje). Laat het vooral weten als ik nog ergens anders bij kan helpen!

• is een King Poster
  • 123 reacties
  • 3 mei 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Erik35, bedankt voor het aanvullen van je profiel, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd! Deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en zal je binnen enkele dagen in huis hebben. 

@Nora van Odido, Helaas heb ik de nieuwe afstandsbediening nog niet mogen ontvangen.

• 2 reacties
  • 3 mei 2025

Goede dag,

Ik kan helaas de afstandsbediening van de mediabox niet meer vinden. 

Kan er s.v.p. een nieuwe opgestuurd worden? 

alvast bedankt!

• 2 reacties
  • 3 mei 2025

Mijn afstandsbediening werkt ook niet meer na een rondje in de wasmachine..  ik zou ook graag een nieuwe ontvangen 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1635 reacties
  • 4 mei 2025

Hi ​@Erik35, ik zie dat de afstandsbediening wel goed opgestuurd is, maar ik vermoed dat deze kwijt is geraakt met de post. Ik heb dan ook direct een nieuw exemplaar naar je toe gestuurd! 

@Ric90 ​Ook voor jou heb ik afstandsbediening aangevraagd, deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en heb je binnen enkele dagen in huis. 

@Matthewvvooren, de afstandsbediening vindt het inderdaad niet zo leuk om mee te gaan in de wasmachine. Ik vraag voor jou ook graag een nieuwe afstandsbediening aan. Ik zie alleen dat de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in jouw profiel niet overeenkomen met het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Zou je dit willen aanpassen en een seintje willen geven in dit topic? Dan regel ik het graag voor je!

• 2 reacties
  • 5 mei 2025

Bedankt voor je bericht, dat zou bij deze gecorrigeerd moeten zijn

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 mei 2025

Vandaag de nieuwe afstandsbediening binnen gekregen, waarvoor dank. Werkt prima op de mediabox, alleen niet op onze Philips televisie. De oude doet doet wel. Kan ik hier iets aan doen? Al een aantal keer opnieuw ingesteld maar probleem blijft

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13960 reacties
  • 6 mei 2025

Hey ​@Matthewvvooren, dank voor het aanvullen. Ik heb je direct een nieuw exemplaar opgestuurd. Zorg je ervoor dat deze niet in de wasmachine belandt haha!

Hoi ​@Bsophie1509, kan je mij iets meer uitleg geven over de situatie? Wat doet het precies niet? Is de afstandsbediening op de juiste manier gekoppeld? Kan je hem eens opnieuw koppelen om te controleren of hij daarna wel goed werkt? Dit doe je zo: 

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Zit de Mediabox wel in de HDMI-CEC en staat deze instelling wel aan in de settings? Laat je mij weten of je eruit komt? Alvast bedankt!

• 1 reactie
  • 6 mei 2025

Hallo,

Onze afstandsbediening van de mediabox in de woonkamer is gevallen en nu knippert hij steeds twee keer rood, eerst lukte het nog om opnieuw te koppelen maar functioneerden de knoppen niet, als je ze indrukt licht de knop rechtsboven rood op maar gebeurt er niets. inmiddels lukt het koppelen ook niet meer. De batterijen zijn vol. Zouden jullie een nieuwe willen opsturen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen