Skip to main content
Beantwoord

Slecht bereik mobiel netwerk Brielle


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

k heb al enkele dagen geen mobiel netwerk. Op de storingen website staat al sinds eergisteren dat het bijna opgelost is. Wanneer komt er een inhoudelijke reactie over de oorzaak en de duur van dit probleem? Dit duurt wel erg lang. 
 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @ibroek1 

Als er staat bijna opgelost dan kan je het beste nog even wachten. Op andere locaties werkt het mobiele netwerk wel prima? Voor thuis kan je bellen via WiFi gebruiken indien je telefoon dat ondersteund.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21568 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2023

Hallo @ibroek1 

Als er staat bijna opgelost dan kan je het beste nog even wachten. Op andere locaties werkt het mobiele netwerk wel prima? Voor thuis kan je bellen via WiFi gebruiken indien je telefoon dat ondersteund.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 mei 2023

Hoi Waggas,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat ik nog kan wachten. Kan ook niet veel anders dan dat…

 Maar het is wel echt heel vervelend als je al een paar dagen niet kunt bellen of gebeld kan worden. En er lijkt ook niks te gebeuren.
Mijn vraag was dan ook of het nog heel lang gaat duren. Bijna opgelost is niet een paar dagen, lijkt mij. 

Ik wacht verder af. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 juni 2023

Er is in Brielle nog steeds een verminderde dekking. Ik vind dit mega lang duren. Het probleem was kortstondig opgelost en nu al heel de week geen mobiel netwerk in Brielle. Ik vind het wel makkelijk gezegd dat je thuis op je WiFi kan maar buitenshuis ben ik dus NIET BEREIKBAAR. Wie gaat dit compenseren? 
Wie komt mij als trouwe klant (15 jaar) tegemoet met een oplossing. Ik ben dus vaak in Brielle omdat mijn vriend er woont. Tmobile fix aub het dekkingsprobleem op korte termijn. Vanaf volgend jaar stap ik in ieder geval over naar een andere provider. Tmobile is bijzonder slecht te bereiken. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Lllliieslisa 

Wat jammer dat je een mindere dekking ervaart. Heb je ook al een melding gemaakt via de dekkingskaart? Dan kunnen onze netwerk specialisten je verder helpen. Als je op de dekkingskaart de postcode invoert en klikt op Meld een probleem dan wordt dit direct naar de netwerkafdeling doorgezet. Zij gaan dit onderzoeken en zullen er alles aan doen om het op te lossen. 

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat je snel wer bereikbaar bent!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen