Skip to main content
Beantwoord

simkaart activeren via iDIN lukt niet

• 25 februari 2025
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Ik probeer al veel dagen achter elkaar mijn nieuwe simkaart te activeren. Dit zou online kunnen met iDIN maar dit werkt niet. Ik heb geen oude simkaart meer en ik kan nu niet bellen. Waarom werkt dit niet?

Beste antwoord door Siahaan

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Siahaan van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe simkaart het ook doet, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Wat krijg je precies te zien als je de simkaart probeert te activeren via iDIN? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien? Ik wil je graag helpen met het activeren van je nieuwe simkaart, maar omdat je geen werkende simkaart meer hebt, kan en mag ik het niet vanaf afstand doen, sorry! Je kunt in dit geval het beste langsgaan in één van onze winkels met een geldig legitimatiebewijs. Mijn collega's moeten kunnen verifiëren dat jij de juiste persoon bent en zodra zij dat hebben gedaan, helpen ze je met alle liefde om een nieuwe simkaart te koppelen en ook te activeren. Zo ben je binnen no-time weer bereikbaar!

Laat je weten of het in één van onze winkels is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is inmiddels gelukt, bedankt.

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 februari 2025

Kan iemand me helpen met het activeren van mijn simkaartje? Via iDIN zou dit ‘heel makkelijk’ gaan, maar dat werkt niet. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Siahaan van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe simkaart het ook doet, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Wat krijg je precies te zien als je de simkaart probeert te activeren via iDIN? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien? Ik wil je graag helpen met het activeren van je nieuwe simkaart, maar omdat je geen werkende simkaart meer hebt, kan en mag ik het niet vanaf afstand doen, sorry! Je kunt in dit geval het beste langsgaan in één van onze winkels met een geldig legitimatiebewijs. Mijn collega's moeten kunnen verifiëren dat jij de juiste persoon bent en zodra zij dat hebben gedaan, helpen ze je met alle liefde om een nieuwe simkaart te koppelen en ook te activeren. Zo ben je binnen no-time weer bereikbaar!

Laat je weten of het in één van onze winkels is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Het is inmiddels gelukt, bedankt.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Siahaan, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Superfijn om te lezen dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen