Skip to main content
Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk, telefoon onbekend

  • 10 augustus 2021
  • 3 reacties
  • 3511 Bekeken

Hallo,

Ik merk al enige tijd dat ik ‘niet aangemeld’ ben bij het netwerk van T-Mobile. Meerdere malen contact met jullie gezocht, geen reactie gehad. Ik kan niet meer in mijn T-Mobile omgeving en vermoed daarom dat jullie mijn nummer hebben stopgezet. 

Kunnen jullie zien wat de status is van mijn abonnement/telefoonnummer?
 

Beste antwoord door Dave

Hoi @Maadje,

Zo te zien heeft Cristien je al een aantal goede vragen gesteld en begreep dat je ook een privébericht naar haar had gestuurd. Ongevraagd privéberichten naar iemand sturen is sowieso niet de bedoeling, maar houd er ook rekening mee dat niet iedereen in dienst is van T-Mobile en hier ook medeklanten aanwezig zijn, zoals CrisTien. Medewerkers herken je, zoals bij mij, aan de functietitel en icoon bij het profiel en username.

Zou je mij, via een privébericht, het telefoonnummer kunnen sturen waar het om gaat? Ter controle heb ik dan ook nog je volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dan kan en mag ik in ons systeem aan de slag voor je en kijken wat er op dit moment zoal gebeurt.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

Bekijk origineel

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8114 reacties
  • 10 augustus 2021

Goedemiddag @Maadje  Welkom.

TM zet uiteraard nooit abonnementen zo maar stop. 
Welk abonnement heb je? Sinds wanneer heb je dit probleem? En heb je de simkaart al in een andere telefoon kunnen testen? (Simkaart kan stuk zijn)

Zijn al de rekeningen voldaan enz. Enz. Ik wacht even je antwoord af want met jou informatie kunnen we vast beter helpen.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8114 reacties
  • 10 augustus 2021

@Maadje Ik heb je privé berichtje gelezen.

Een moderator zal je verder helpen als je aan de beurt bent. 
Nog even geduld dus ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten. 
Groetjes.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2021

Hoi @Maadje,

Zo te zien heeft Cristien je al een aantal goede vragen gesteld en begreep dat je ook een privébericht naar haar had gestuurd. Ongevraagd privéberichten naar iemand sturen is sowieso niet de bedoeling, maar houd er ook rekening mee dat niet iedereen in dienst is van T-Mobile en hier ook medeklanten aanwezig zijn, zoals CrisTien. Medewerkers herken je, zoals bij mij, aan de functietitel en icoon bij het profiel en username.

Zou je mij, via een privébericht, het telefoonnummer kunnen sturen waar het om gaat? Ter controle heb ik dan ook nog je volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dan kan en mag ik in ons systeem aan de slag voor je en kijken wat er op dit moment zoal gebeurt.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen