Skip to main content

Internetsnelheid wisselt tussen 350 en 5 mb/sec bij Samsung tablet tab s9fe

Toon eerste reactie

31 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 21 april 2025

Ik zie nergens het woord "profiel" staan. En al mijn accountgegevens zijn ingevuld, dus wat nog?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Abelius je profiel kan je hier terugvinden. Daar kan je je profielgegevens invullen. Graag zo volledig mogelijk (volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer). Als je mij een seintje kunt geven wanneer het is gelukt, kan ik daarna met je meekijken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 22 april 2025

Gedaan.

Momenteel is mijn snelheid 4mb/sec. (22/4/2025 16:26)

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Abelius dank voor het invullen van je profielgegevens! Echter, mis ik alleen nog je geboortedatum ter verificatie. Zou je die voor mij nog kunnen invullen? We moeten echt eerst een verificatie doen op al deze gegevens. Zodra alles overeenkomt met wat er in ons systeem bekend is, kunnen en mogen we met je meekijken. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 23 april 2025

Hoe meekijken? 

Ik heb al veel gegevens gedeeld. Geboortedatum heeft niets met het technische probleem te maken. 

Laat maar zitten verder, ik ga wel naar een andere provider.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9020 reacties
  • 23 april 2025

Tja, ze mogen niet zomaar aannemen dat jij zegt wie je bent. Vandaar de verificatie vragen. Maar als je dat niet wilt, jouw keuze. Succes bij de volgende provider. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen