Hoi @sander.wels dank voor de toelichting! Ik vermoed dat je deze sms hebt ontvangen, omdat je toestel toevallig 1x verbinding heeft gemaakt met een mast in de buurt van de grens of in Albanie. Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat je inderdaad de Internet Op Reis M-pas - M9 hebt aangeschaft, welke alleen geldig is in Albanië en niet in Noord-Macedonië. Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de juiste Internet Op Reis M-pas - M5 aan te schaffen. Alleen zie ik dat je Mijn Odido account aangeeft dat je in Nederland bent, kan dat kloppen? Of ben je nog steeds in het buitenland? Zo ja, zou je dan je simkaart uit je toestel willen halen en deze opnieuw erin willen plaatsen? Start voor de zekerheid ook je toestel opnieuw op.
De kosten van € 15,00 voor de onjuiste pas heb ik meteen voor je vergoedt middels een creditnota. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Wel zo fijn. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Heb je die ontvangen?
Kun je van je vrouw haar volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van haar vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik ook meteen bij haar mee!