Hoe kan het zijn dat vanaf T-Mobile Odido is geworden het mobiele en de internet verbindingen ruk zijn geworden ?
Ik heb met T-Mobile nooit geen problemen ondervonden, nu met Odido is het een grote ellende !
Mobile Service valt geregeld weg, internet verbinding is ruk, websites laden niet door, en als hij door laad heel traag !
Daar betaal je dan een hoop geld voor !
Meerdere malen mijn toestel herstart, andere toestellen geprobeerd (ook mijn vorig toestel waar T-Mobile altijd goed op heeft gedraaid).
Ik heb een Unlimited Premium abonnement.
Gebruik een OnePlus 12 (5g).
Ander geprobeerd toestel: mijn vorige toestel OnePlus 8 pro.
Mijn vriendin der toestel een OnePlus Nord 4โฆ
Verbinding is gewoon slecht, met de speedtest komt naar voren: Ping 66ms, Jitter 6ms, Download 73mbps, Upload 61.6mbps. op 5g ! Hoezo Odido heeft het beste netwerk?? Tot 1000 Mbps ?? Bij lange na niet !!
Ik heb nog 7 maanden voor mijn contract afloopt, als de verbindingen niet hersteld worden als voorheen met T-Mobile dan is toch echt na 20 jaar trouwe klant ๐๐ผโโ๏ธ ! Een zeer groot frustratie punt !
Meerdere mensen die ik ken met Odido hebben het zelfde probleem (broer, vriendin, collegas, vriendengroep) geven ook allemaal aan om over te stappen naar Vodafone wanneer contract afloopt.
โฌ46,44 per maand voor een instabiele verbinding vind ik ook toch net even te duur !