Ik ben op dit moment in het buitenland, en heb helaas geen service. Heb alles al handmatig geprobeerd maar tevergeefs nog steeds geen verbinding. Hierdoor lukt het mij ook niet om telefonische contact op te nemen met de klantenservice ivm geen service.
Is er iemand aanwezig die de blokkade ervan af kan halen aub!
Geen service in het buitenland
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Goedemorgen
Je kunt het bedrag betalen middels de iDeal knop in je MijnOdido account betalen of handmatig naar ons bankrekeningnummer NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account.
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.