Skip to main content
Beantwoord

Geen netwerk in buitenland

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn partner en ik kunnen beiden niet bellen en internetten in het buitenland terwijl dat al die jaren ervoor wel gewoon kon. Ik krijg nu steeds de melding aanmelden bij netwerk mislukt ook handmatig instellen lukt ook niet. We hebben beiden geen blokkades of betaalachterstanden of ons abonnement.

Met de chatbot kom ik er ook niet uit. verder dan: “bel de klantenservice” komt die namelijk niet. Maar ja, hoe moet ik vanuit het buitenland naar de klantenservice bellen als ik geen netwerkverbinding heb? 

Ik hoop dat het op deze manier toch opgelost kan worden anders is het na heel wat jaren tevredenheid bij t-mobile en een paar jaar wat minder tevreden bij odido toch afgelopen voor mij.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen Krimo, welkom op de community! Ik hoop dat jij en je partner genieten van jullie tijd in het buitenland en ik snap volkomen dat jullie bereikbaar moeten zijn. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat jullie allebei een blokkade hebben op internationale roaming. Zet je alleen nog de laatste 4 cijfers van jullie IBAN in je profiel? Dan hef ik de blokkades direct op. Laat je het me ook weten in welk land jullie zijn? Dan kijk ik ook meteen met welke netwerken jullie daar kunnen verbinden. Dan kunnen jullie binnen no time weer bellen en internetten! 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Krimo, welkom op de community! Ik hoop dat jij en je partner genieten van jullie tijd in het buitenland en ik snap volkomen dat jullie bereikbaar moeten zijn. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat jullie allebei een blokkade hebben op internationale roaming. Zet je alleen nog de laatste 4 cijfers van jullie IBAN in je profiel? Dan hef ik de blokkades direct op. Laat je het me ook weten in welk land jullie zijn? Dan kijk ik ook meteen met welke netwerken jullie daar kunnen verbinden. Dan kunnen jullie binnen no time weer bellen en internetten! 😊

• Auteur
  • 2 reacties
  • 30 april 2025

Goeiemorgen Marciano, Ik heb de laatste 4 cijfers van mijn bankrekeningnummer in mijn profiel gezet.

Wij zitten momenteel in spanje. 

Alvast bedankt

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Krimo, Spanje klinkt heerlijk! Bedankt voor het invullen van de laatste gegevens. Ik heb voor beide abonnementen de blokkades opgeheven. Nu moet het lukken om (handmatig) verbinding te maken met 1 van deze netwerken: Orange, Telefonica of Vodafone. Wellicht moeten jullie je telefoon opnieuw opstarten. Laat je het me weten of het is gelukt? 

• 2 reacties
  • 5 mei 2025

Hallo!

Ik heb exact hetzelfde probleem, heb alles al nagelopen maar kan niets vinden waardoor ik over de grens geen netwerk heb

Erg vervelend aangezien ik vaak reis. Zouden  jullie met me mee kunnen kijken? Ik zit nu in Italië. 

Bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Mlssvnbk, van harte welkom op de community en bedankt voor het volledig invullen van je profiel. Ik hoop dat je geniet van je tijd in Italië en ik snap volkomen dat je daar verbonden wil zijn. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er een blokkade stond op international roaming. Dit is een standaard blokkade die er aan het begin van je abonnement op wordt gezet, gezien de startdatum van je abonnement van vorige maand. Ik heb de blokkade direct opgeheven. Je moet zometeen weer (handmatig) verbinding kunnen maken met 1 van deze netwerken in Italië: ILIAD Italia S.p.A.. TIM, Vodafone of WINDTRE. Laat je het me weten of het is gelukt? Wellicht is een herstart van je telefoon nodig. Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen