Ik mag verlengen en heb mijn zinnen gezet op de Google Pixel 8a en kreeg het advies om even te wachten totdat de pixel 9a op de markt komt (half april). Steeds de prijzen in de gaten gehouden en regelmatig op de Odido site gekeken. Staat de 8a er ineens niet meer op terwijl Belsimpel en andere sites ze nog steeds verkopen. Bij nabellen met Odido verkoop zei men doodleuk dat ze het toestel niet meer aanbieden. Weet iemand van Odido hoe dit zit, of het toestel later weer wordt toegevoegd of dat ik naar een andere leverancier moet uitwijken ? Hoor het graag, groeten Robert
Google Pixel 8a
Beste antwoord door robertoe
Hoi Robertoe, gaaf dat je interesse hebt in de Google Pixel 8a! Als het toestel niet meer op de website staat dan kan het inderdaad zo zijn dat deze op een tijdelijke phaseout staat. Dit betekent dat we inderdaad niet weten of en wanneer het toestel weer beschikbaar is, zoals â
3e partijen zoals Belsimpel kunnen inderdaad dit toestel nog aanbieden i.c.m. een Odido abonnement, omdat zij hun eigen voorraad aan toestellen hebben. Dat loopt dan via hen.
Laat je het me weten waar je voor kiest en of je binnenkort voor de Google Pixel 9a gaat? Ik ben erg benieuwd en ik hoor het graag van je. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. We zijn er voor je! đ
Hallo Marciano. Dank voor je uitgebreide antwoord. Ik ben gisteren nog in de lokale Odido winkel geweest en men had nog een pixel 8a liggen. Maar na rekenen vond ik het nog niet interessant genoeg en heb ik besloten om te wachten op de beschikbaarheid van de pixel 9a. En dan ga ik beslissen, de 9a of alsnog de 8a via een ander kanaal (Belsimpel of Mobiel). Dank voor de adviezen en meedenken. Groeten Robert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.