Ik mag verlengen en heb mijn zinnen gezet op de Google Pixel 8a en kreeg het advies om even te wachten totdat de pixel 9a op de markt komt (half april). Steeds de prijzen in de gaten gehouden en regelmatig op de Odido site gekeken. Staat de 8a er ineens niet meer op terwijl Belsimpel en andere sites ze nog steeds verkopen. Bij nabellen met Odido verkoop zei men doodleuk dat ze het toestel niet meer aanbieden. Weet iemand van Odido hoe dit zit, of het toestel later weer wordt toegevoegd of dat ik naar een andere leverancier moet uitwijken ? Hoor het graag, groeten Robert
Beantwoord
Google Pixel 8a
Beste antwoord door robertoe
Marciano van Odido schreef:
Goedemorgen Roberrt, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Uiteraard graag gedaan en wat toevallig dat de Shop nog een Google Pixel 8a had liggen. Ik weet bijna zeker dat de Pixel 9a je gaat overhalen. Maar laat je het me weten? Ik ben heel benieuwd waar straks de keuze op gaat vallen! đ
Vandaag, maandag 14 april de Google Pixel 9a besteld. Denk dat dit een juiste keuze is. Ik moet nog een weekje wachten voordat ik het in de winkel kan ophalen maar ben erg benieuwd naar de prestaties. Groeten Robert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.