Skip to main content

FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max
Toon eerste reactie

538 reacties

fluxsystem
  • is een legendarische user
  • 419 reacties
  • 22 september 2023
Marouane77 schreef:

Pro max naturel titanium 256, ordernummer 2007871xx, bevestiging binnen om 14:04 en meteen betaald via de link. Hoe kan het dat zoveel anderen met een ordernummer 2009xxxxx de telefoon al binnenkrijgen. Dit is de eerste keer dat ik het zo meemaak, vind dit echt zonde van mijn tijd aangezien we allemaal de moeite doen om zsm te bestellen om 14:00 en dat het dan eigenlijk niet heel veel uitmaakt

We zitten in het zelfde schuitje, heb wel een sms gekregen met sorry maar dat is de onzin sms die iedereen krijgt.


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 22 september 2023
fluxsystem schreef:
Marouane77 schreef:

Pro max naturel titanium 256, ordernummer 2007871xx, bevestiging binnen om 14:04 en meteen betaald via de link. Hoe kan het dat zoveel anderen met een ordernummer 2009xxxxx de telefoon al binnenkrijgen. Dit is de eerste keer dat ik het zo meemaak, vind dit echt zonde van mijn tijd aangezien we allemaal de moeite doen om zsm te bestellen om 14:00 en dat het dan eigenlijk niet heel veel uitmaakt

We zitten in het zelfde schuitje, heb wel een sms gekregen met sorry maar dat is de onzin sms die iedereen krijgt.

Vind het echt zo zonde ook dat ze geen toelichting geven op de levertijd, ik kan niet geloven dat een telefoonprovider met meer dan 1 miljoen klanten pas over 3 weken weer een volgende levering krijgt 🤷🏼‍♂️


fluxsystem
  • is een legendarische user
  • 419 reacties
  • 22 september 2023
Marouane77 schreef:
fluxsystem schreef:
Marouane77 schreef:

Pro max naturel titanium 256, ordernummer 2007871xx, bevestiging binnen om 14:04 en meteen betaald via de link. Hoe kan het dat zoveel anderen met een ordernummer 2009xxxxx de telefoon al binnenkrijgen. Dit is de eerste keer dat ik het zo meemaak, vind dit echt zonde van mijn tijd aangezien we allemaal de moeite doen om zsm te bestellen om 14:00 en dat het dan eigenlijk niet heel veel uitmaakt

We zitten in het zelfde schuitje, heb wel een sms gekregen met sorry maar dat is de onzin sms die iedereen krijgt.

Vind het echt zo zonde ook dat ze geen toelichting geven op de levertijd, ik kan niet geloven dat een telefoonprovider met meer dan 1 miljoen klanten pas over 3 weken weer een volgende levering krijgt 🤷🏼‍♂️

Nee ik vermoed zelf dinsdag dat ze weer levering krijgen maar ze kunnen dat niet garanderen.


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 22 september 2023

Mensen, ik wil een dringende advies en oproep doen naar de teleurgestelde klanten hier. Aan dat geintje van pre-orderen doe ik al 8 jaar lang niet aan mee, precies om deze redenen. De telefoon wordt op de dag van release beloofd als je stipt een week van tevoren een pre-order plaatst. Dit zorgt vaker voor teleurstelling dan blijdschap. Hoe ik het al jarenlang doe is altijd op de dag van release in de winkels gewoon vroeg de Media Markt binnen lopen en vragen of er nog een specifieke iPhone xxx model op voorraad ligt in de winkel door op die manier rustig mijn abonnement te verlengen terwijl ik het toestel meteen in handen heb zonder ooit een pre-order geplaatst te hebben. Zelfs al staat er op de website van Media Markt dat er geen online en winkelvoorraad is, er zijn altijd 1 of 2 exemplaren die toch onvermeld in de winkel op voorraad ligt. Laat je niet afschrikken. Mensen annuleren hun orders, de ene komt later pas opdagen waardoor het ‘wie het eerst komt die het eerst maalt’ wordt, etc etc. Zo zijn er uiteindelijk altijd beschikbare modellen en kleuren die vooraf helemaal niet aangekondigd zijn in hun winkel en online voorraad. Zo heb ik ook netjes vandaag in de middag rustig zonder pre-order mijn abonnement bij Odido kunnen verlengen en de iPhone 15 Pro Black Titanium 512 GB direct uit de winkel mee kunnen nemen. Zo heb ik al sinds de iPhone SE succes hiermee en vandaag ook weer. Neem de controle en initiatief in eigen handen in plaats van het weg te geven of aan het toeval over te laten, dat scheelt je behoorlijk wat teleurstellingen. Je bent dan misschien wel even aan het rondtrekken langs 1 of 2 Media Markt filialen, maar eind van de rit heb je dezelfde dag vaak wel gewoon succes. 

 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 september 2023

I bought the phone in pre-order at Sunday, it was supposed to be delivered today, when I called klantsevice it turned out that I had to wait 6 weeks, is this some kind of joke? why was this information not provided when I bought the phone, it was only promised that I would receive it on Friday. I am very disappointed, no words…


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 september 2023

Vandaag rond 17:10 kom ik naar Odido Den Haag om mijn iPhone 15 pro max op te halen, maar hun systeem werkt niet, we wachten een uur maar helaas hebben we het niet gekregen, dus ik kom morgen terug en ik hoop dat Het systeem werkt morgen.


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 september 2023

Ik heb op 15 januari om 15:00 mijn abonnement verlengd voor de iPhone 15 Pro Max Natural Titanium.

Om 15:01 kreeg ik de bevestiging in de mail. 

Op zondag kreeg ik een sms van Odido Amsterdam Damrak dat mijn bestelling in goede orde ontvangen was en dat de iPhone voor mij besteld is.

Bestelnummer: 2008xxxxx


Vandaag een sms van Odido dat de iPhone op een ander moment komt dan verwacht. Ik ga kijken of ik morgen langs deze shop kan gaan. En anders is het afwachten ben ik bang.
 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 september 2023
Brumbol schreef:
sandeepkb schreef:

15-9 om 14:04 mijn bestelling doorgekomen, mijn bestelnummer is 200788xxx en heb nog helemaal geen sms gehad. Niet dat het klaar ligt en ook niet dat het later geleverd word. Contact gehad met odido klantenservice en ze hebben me aangeraden een paar dagen te wachten. Ik heb een iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw besteld … Zucht was zo blij dat het eindelijk zo ver was vandaag maar nee ..

Dus hiermee zeggen ze dat ze in de komende dagen nieuwe levering krijgen? Of begrijp ik het verkeerd 

Ik ben na werk even langs geweest bij de odido shop, ze hadden mn iPhone liggen maar kon het nog niet meekrijgen omdat hun systeem een storing heeft en ze geen contracten konden aanmaken 🥲… morgen ochtend een afspraak gemaakt om 10:00


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 september 2023
sandeepkb schreef:
Brumbol schreef:
sandeepkb schreef:

15-9 om 14:04 mijn bestelling doorgekomen, mijn bestelnummer is 200788xxx en heb nog helemaal geen sms gehad. Niet dat het klaar ligt en ook niet dat het later geleverd word. Contact gehad met odido klantenservice en ze hebben me aangeraden een paar dagen te wachten. Ik heb een iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw besteld … Zucht was zo blij dat het eindelijk zo ver was vandaag maar nee ..

Dus hiermee zeggen ze dat ze in de komende dagen nieuwe levering krijgen? Of begrijp ik het verkeerd 

Ik ben na werk even langs geweest bij de odido shop, ze hadden mn iPhone liggen maar kon het nog niet meekrijgen omdat hun systeem een storing heeft en ze geen contracten konden aanmaken 🥲… morgen ochtend een afspraak gemaakt om 10:00

Ja ik ga het morgenochtend ook even proberen langs te gaan. Had jij een sms ontvangen van Odido vandaag over het niet op tijd kunnen leveren van de iPhone?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 september 2023

Vandaag langs de winkel gegaan om opheldering te vragen vanwege het gebrek aan informatie. De manager gaf aan dat alle bestellingen voor thuis bezorging voorrang hebben op die van de winkel. En grootere winkels krijgen ook meer toestellen vergeleken met de kleinere, zelfs wanneer ze evenveel pre-orders hebben. 
Na de naamswijziging gaf Odido aan er voor de klant te zijn, meer service en betere communicatie. Helaas is er niets veranderd!!  


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 22 september 2023

vanochtend naar de odido shop bij mij om de hoek gegaan om te kijken of ze mij wat konden vertellen. Helaas niets, maar wel m’n ordernummer achtergelaten. Nu ben ik net voor ‘n weekendje in london en werd ik rond 18.00 gebeld dat ie op te halen is! Ik ben tevens m’n zonnebril op de balie vergeten tijdens het noteren van m’n ordernummer, dus die hebben ze bij m’n order gelegd ;) gaat om een 15 pro max in natural titanium, 200787xxx


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 september 2023

Met alle respect, een bedrijf wat zo hoog in het vandaal stond heeft zichzelf maar weer van ze slechtste kant bewezen. Internet/bereik sinds de fusie is bagger, vrijdagavond een iPhone besteld en vervolgens krijg ik een sms niet op voorraad. Wat heeft ‘t dan voor nut om het te pre-orderen precies helemaal niks. Communicatie uitermate slecht sterker nog op de dag van release kreeg ik pas een bericht. Ik geef ‘t tot dinsdag indien ik niks te horen krijg annuleer ik m’n bestelling per direct. Odido schaam jullie dat er niet eens moeite wordt genomen om het van te voren te communiceren dat ‘t wordt vertraagd. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 september 2023

Gisteren ontving ik mijn nieuwe iPhone 15 (512) pro per post. Dat was een verlenging met toestel. Later ontving ik een e-mail met het onderwerp contract. Maar dat was leeg geweest. met voorbewerkte naam in plaats van naam waren er voor de rest ook alleen maar stippen.

 

Ik kan nog steeds geen abonnementen toevoegen aan mijn odido. Het lukt mij niet om mijn Odido  en Tele 2 mobiel onder 1 gebruiker te koppelen in de Odido app. Ik heb ze wel beiden op een  e-mailadres 

Graag een oplossing want ik wil alle abonnementen kunnen zien in 1 account.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 september 2023

The phone was supposed to be delivered today, no phone, no information when it will be delivered, ODIDO, bad start, why are you selling so many orders knowing that you don't have phones in stock?!  
I bought the phone in pre order and was assured that I would receive it on Friday, but it turned out that I had to wait another 6 weeks and the contact was terrible, they only sent a stupid text message!!! You take so much money from people and you do such crap? what a shame! OIDO


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 23 september 2023
serendipity20000 schreef:

Gisteren ontving ik mijn nieuwe iPhone 15 (512) pro per post. Dat was een verlenging met toestel. Later ontving ik een e-mail met het onderwerp contract. Maar dat was leeg geweest. met voorbewerkte naam in plaats van naam waren er voor de rest ook alleen maar stippen.

 

Ik kan nog steeds geen abonnementen toevoegen aan mijn odido. Het lukt mij niet om mijn Odido  en Tele 2 mobiel onder 1 gebruiker te koppelen in de Odido app. Ik heb ze wel beiden op een  e-mailadres 

Graag een oplossing want ik wil alle abonnementen kunnen zien in 1 account.

Dat contract in de mail met alleen maar stippen. Heb ik ook. Maar in de app klopt alles wel. Ik heb 2 sms gekregen dat ik een nieuw contract heb gehad. En 1 over dat ik combivoordeel kreeg. Voor mij klopt de rest wel. Alleen dat gestipte contract is vreemd. Nu nog in afwachting van de 2e iPhone. Voordat ik dat contract kan omzetten naar 20 euro de maand. Klantenservice krijg is eigenlijk daarvoor binnen 2 min aan de lijn. Het bestellen duurde telefonisch alleen 30 min. Maar de normale klantenservice is best snel


Zit er een kans in dat mijn 15 Pro Max 256 GB Zwart

volgende week binnen zal komen ofzo? Zal namelijk zooo chill zijn 🙏🏼

ordernummer: 200996XXX


  • is een Top Poster
  • 36 reacties
  • 23 september 2023
Joy Rademakers schreef:

Zit er een kans in dat mijn 15 Pro Max 256 GB Zwart

volgende week binnen zal komen ofzo? Zal namelijk zooo chill zijn 🙏🏼

ordernummer: 200996XXX

Heb dezelfde telefoon besteld en ordernummer 200788XXX en ook nog niets vernomen. Hoop dat ze volgende week een grote partij binnenkrijgen en we allebei ons toestel kunnen verwachten. 


Pff ja! Ik hoop het ook, hoop dat jij hem dan eerder hebt, wel zo eerlijk natuurlijk. 
maar hoop die van mij ook zeker! 😫 Hoesje en screenprotector is wel binnen 😂


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 september 2023
Zorro83 schreef:
Joy Rademakers schreef:

Zit er een kans in dat mijn 15 Pro Max 256 GB Zwart

volgende week binnen zal komen ofzo? Zal namelijk zooo chill zijn 🙏🏼

ordernummer: 200996XXX

Heb dezelfde telefoon besteld en ordernummer 200788XXX en ook nog niets vernomen. Hoop dat ze volgende week een grote partij binnenkrijgen en we allebei ons toestel kunnen verwachten. 

Bros… I’m like even 1,000 orders ahead of that (based on my order number) and also nothing…. Something fishy about the black models 🤷‍♂️ 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 september 2023

Anyone, when you try to check order status by website, you have also information “We konden je bestelling niet vinden.” ? i have email about order confirmation.

 
 

 

 


Yesterday, I received an SMS saying my phone comes later than they thought. But get a surprised call today from store for picking up the phone. So I guess the delay is just because they need time to prepare for everyone, especially the ones chose to pick up at a store…


wojtoosh schreef:

Anyone, when you try to check order status by website, you have also information “We konden je bestelling niet vinden.” ? i have email about order confirmation.

 
 

 

 

if you chose to pick up the phone at a store, you are not able to find status on their website unfortunately...


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 september 2023
joseph.craig schreef:
wojtoosh schreef:

Anyone, when you try to check order status by website, you have also information “We konden je bestelling niet vinden.” ? i have email about order confirmation

if you chose to pick up the phone at a store, you are not able to find status on their website unfortunately...

actually, it is a good news, because I thought that my order was cancelled or smth.


  • is een Master Poster
  • 36 reacties
  • 23 september 2023
joseph.craig schreef:

Yesterday, I received an SMS saying my phone comes later than they thought. But get a surprised call today from store for picking up the phone. So I guess the delay is just because they need time to prepare for everyone, especially the ones chose to pick up at a store…

when did you order? what time?


kkupe schreef:
joseph.craig schreef:

Yesterday, I received an SMS saying my phone comes later than they thought. But get a surprised call today from store for picking up the phone. So I guess the delay is just because they need time to prepare for everyone, especially the ones chose to pick up at a store…

when did you order? what time?

15.09 around 14.15. my order number is 200796XXX


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen