Skip to main content

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen + Glasvezel nog niets vernomen

Hallo,

Ik kan mijn nieuwe internet abonnement niet koppelen in Mijn Odido. Ik krijg de melding;

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

Kunnen jullie mij helpen oplossen?

MVG,

Wouter

Uitgelichte reactie

21 april 2025

Hi ​@wouterv91 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je internetabonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat er al een account gekoppeld is met het e-mailadres uit je profiel. Daar staat ook je huidige internetabonnement aan gekoppeld. Probeer je met een nieuw account je abonnement te koppelen? Dan krijg je inderdaad de melding te zien dat je abonnement al gekoppeld is. 

Je kunt voor dat account je inloggegevens heel gemakkelijk opvragen via onze website. Mocht het niet lukken (of je hebt liever dit liever), dan kan ik je gehele account verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement opnieuw kunt toevoegen. 

Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat! 

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@wouterv91 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je internetabonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat er al een account gekoppeld is met het e-mailadres uit je profiel. Daar staat ook je huidige internetabonnement aan gekoppeld. Probeer je met een nieuw account je abonnement te koppelen? Dan krijg je inderdaad de melding te zien dat je abonnement al gekoppeld is. 

Je kunt voor dat account je inloggegevens heel gemakkelijk opvragen via onze website. Mocht het niet lukken (of je hebt liever dit liever), dan kan ik je gehele account verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement opnieuw kunt toevoegen. 

Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 april 2025

Hi Pharwin,

Bedankt voor je bericht. In 2023 heb ik een glasvezelabonnement besteld, maar dat is destijds niet geleverd. In de tussentijd maak ik gebruik van Odido Klik & Klaar. Een paar weken geleden heb ik het oude glasvezelabonnement geannuleerd en opnieuw besteld ivm betere voorwaarden. Ik heb de apparatuur retour gestuurd en inmiddels ook de nieuwe apparatuur ontvangen. 

Het nieuwe abonnement zou vandaag ingaan, maar ik heb helaas nog niets vernomen. Gisteren zou er in de wijkcentrale een patch voor mij in orde worden gemaakt, maar het lijkt erop dat dat niet is gebeurd. 

Wanneer ik probeer dit nieuwe glasvezelabonnement toe te voegen aan Mijn Odido, krijg ik de melding dat het al aan een andere gebruiker is gekoppeld. Ik kan dus nergens meer de status van de bestelling inzien. In mijn Odido zie ik nu alleen mijn Klik&Klaar abonnement.

Zou je kunnen kijken wat er aan de hand is? Of eventueel het abonnement los koppelen van “de andere gebruiker” zodat ik deze wellicht wel kan koppelen?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 26 april 2025

Hoi ​@wouterv91, ik wil graag ervoor zorgen dat je snel kunt genieten van Glasvezel! 😊 Ik heb het daarom direct nagekeken, maar we hebben nog geen update ontvangen van de externe netwerkbeheerder. Dit zal uiteraard wel snel gebeuren en we houden je per e-mail op de hoogte. Daarnaast heb ik meteen wat aangepast voor Mijn Odido. Zou je het over 30 minuten opnieuw willen testen? Ik hoor graag of dit geholpen heeft! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 april 2025

Hoi Ishana, Bedankt voor het uitzoeken, maar helaas krijg ik nog dezelfde foutmelding wanneer ik het abonnement probeer te koppelen.

“Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.”

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13960 reacties
  • 29 april 2025

Hey ​@wouterv91, ik denk al dat ik weet waardoor dit komt, hij koppelt namelijk niet alleen je nieuwe aanvraag maar ook een oude aanvraag waardoor het niet zichtbaar is in Mijn Odido. Ik heb alles nu ontkoppeld, kan je over 30 minuutjes alleen je Internet + Tv abonnement proberen te koppelen? Lukt het dan wel? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 april 2025

Dank voor je hulp ​@Tommie van Odido  – het koppelen is inmiddels gelukt! 🙌

Ik heb de apparatuur binnen en wacht nu alleen nog op een update vanuit de netwerkbeheerder. Heb jij hier misschien meer informatie over? Mij werd verteld dat dit op 23-4 gepland stond, maar sindsdien heb ik geen update meer ontvangen. Ook geen mail vanuit Guidion om een afspraak te maken.

Ik vraag me af of er misschien iets is misgegaan, bijvoorbeeld doordat mijn oude abonnement nog gekoppeld stond. Zou je dat nog kunnen nakijken?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13960 reacties
  • 1 mei 2025

Hey ​@wouterv91, daar kan ik je zeker informatie over geven.

Er gaat op dit moment niks mis, alleen wachten we op de wijkcentrale. Deze moet namelijk nog opgeleverd worden en dan worden de patches geplaatst. De opleverdatum staat voor nu op 13-06, let op, dit is een wensdatum en kan nog verzet worden door vertraging. Nu ga ik er vanuit dat ze dit netjes op die datum kunnen opleveren en zodra de wijkcentrale volledig opgeleverd is dan stuurt de onderaannemer een seintje naar ons dat het gereed is. Dan zal Guidion worden aangestuurd voor de installatie bij jouw thuis! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen