- Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Al sinds drie dagen
- Ervaar je de wegval op specifieke momenten/een specifiek tijdstip, zo ja kan je hier een voorbeeld van geven? S’avonds wat ik er van weet want dan ben ik thuis. Voorgaande weken vaak overdag ook problemen met verbinden laptop die allang aan het wifi verbonden was.
- Wat doen de lampjes op het modem (aan/uit, kleur en knipperen, langzaam/snel)?
- Staat het modem op de meest optimale plek in huis volgens het kompas in de Klik&Klaar app? Mocht je dit nog niet hebben getest, wil je dan eens proberen? Je vindt de app in de App- of Playstore. Kompas is niet te vinden in de app?? Modem heeft overigens al op meerdere plekken in huis gestaan en recente plek heeft beste bereik.
nu ook melding gekregen:
Hallo, je Meer Data bundel is verbruikt. Je gebruikt nu weer je normale internetbundel. Bekijk je verbruikstatus op www.odido.nl/verbruik of de Odido App. Tot snel, Odido
eind vorige maand geen internet gehad voor aantal dagen wat zeer waarschijnlijk dit de oorzaak ook van is. ‘s nachts schakeld hij ook over op 4G.
Graag hoor ik wat jullie oplossing is voor trage/geen wifi & dataverbruik wat er niet aan mij toegerekend hoort te worden omdat wifi het niet doet.
groet,
Abrehet