Op woensdag 12 februari heb ik mijn Klik&Klaar pakket ontvangen.
Na enige problemen met de communicatie tussen smartphone en Box werkte alles prima.Mijn up- en downloadsnelheden voldoen goed.Ik ben van plan om na het aflopen van mijn huidige contract bij mijn service-provider (ook Odido) op 22 april 2025 een nieuw Klik&Klaar abonnement te laten starten.
Nadat ik heb vastgesteld dat Klik&Klaar voor mij een goede oplossing is, heb ik maandag 24 februari telefonisch dit Klik&Klaar abonnement opgezegd. Van Odido kreeg ik na korte tijd de melding dat mijn Klik&Klaar nog niet geactiveerd is en daardoor nog niet opgezegd kon worden (mijn Klik&Klaar werkte prima). Dat was een bekend probleem bij Klik&Klaar abonnementen.
Op 4 maart kreeg ik keurig onderstaande status-update per email ( Kenmerk: 1807/76338561)
Er is nog geen oplossing
Natuurlijk zijn we je niet vergeten. Maar op dit moment hebben we nog geen oplossing. Sorry! We zijn er nog druk mee bezig. Zodra we meer informatie voor je hebben, sturen we je weer een berichtje.
Mijn Klik&Klaar box staat sinds 24 in de originele doos ingepakt om terug te sturen naar Odido. Helaas kan Odido mij geen retour-label sturen omdat zij eerst het probleem rondom het activeren moeten oplossen.
Mijn voorstel is:Ik stuur de Klik&Klaar-box niet terug maar bewaar hem netjes in de doos tot 22 april.
Dan start mijn Klik&Klaar abonnement en sluit ik hem weer aan.