Ik heb mijn Klik&klaar abonnement opgezegd per 21 april, omdat ik naar het buitenland ga.
Ik moet echter vervroegd vertrekken, namelijk al deze week 10 april. Dus moet ik nu versneld mijn modem retour zenden.
Maar een brief met instructies heb ik nog niet gehad. Waar moet ik het ding heen sturen? Naar Schiphol-Rijk?
Telefonisch kom ik er bij jullie niet door. Het is dringend, dus graag snel antwoord!
Alvast bedankt,
Jan
Beste antwoord door JanNklaar
Resumé:
Op 14 maart heb ik mijn abonnement per 21 april opgezegd. Precies op 21 april ontving ik de brief met wat ik met de modem moest doen, maar toen zat ik al een week in het buitenland. Odido had geen instructie gestuurd en bleek ook niet bereikbaar. Toen de modem op 10 april maar met KPN opgestuurd naar het adres in Schiphol-Rijk dat op dit forum wordt genoemd. Achteraf bleek het adres te kloppen, maar had het via DHL moeten gaan. Op 22 april ontving ik een brief van Odido dat de modem in goede orde was ontvangen.
Les:
Ik hoop dat Odido in de toekomst direct na opzegging instructies geeft voor het terugsturen van het modem. En iets aan haar (on)bereikbaarheid doet. Dan kies ik na terugkomst misschien weer voor Klik&Klaar. Groet!
Heb je al een opzegmail gekregen. Daar zou een adres in moeten staan.
Heb je Klik&Klaar via 1 van onze service kanalen opgezegd? Dan kun je het modem en wifipunten (als je die hebt) retour sturen het antwoordnummer van PostNL. Dit adres kun je terugvinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na het opzeggen.
Ik zag dit retouradres, maar het is 5 maand geleden op dit forum geplaatst. Waarom vermelden ze dit adres niet meteen bij de opzegging? in de formele stukken is het niet te vinden. Misschien verandert dit adres per periode en sturen ze het daarom alleen in een directe mail. Ik durf de modem dus niet zo maar naar Schiphol-Rijk te versturen.
Ik kreeg ook geen mail. Dus ook bovenstaande adres gebruikt. Sinds 4 maart heb ik al troubles.
K&K is zoek! Niet afgemeld en dan weer foute postcode enz. Tot op de dag van vandaag niet opgelost.
Brieven gehad. Mails gehad. Modem is ontvangen en dan weer niet ontvangen. Het is zenuwslopend. Bel ze dat je de code niet hebt ontvangen misschien sturen ze dan de code en anders wachten op hulp van de moderators. Vraag iemand anders om het pakje op te sturen. En doe wat @rvk01 adviseert. Zet op de doos en in de doos zoveel mogelijk gegevens. O.a je klantnummer van K en K . Vul ondertussen al je gegevens in je account in (zie mijn onderschrift) zodat de moderators niet hoeven te zoeken wie je bent.
Heb jij later dan nog een brief of e-mail gehad met adres? Heb je ook geen T&T van de retour?
Er gaat inderdaad wel veel mis bij Odido. Retour wordt ook heel erg traag verwerkt (als het al goed verwerkt wordt). Dat is zelfs als je wel een adres of QR hebt.
Heb jij later dan nog een brief of e-mail gehad met adres? Heb je ook geen T&T van de retour?
Er gaat inderdaad wel veel mis bij Odido. Retour wordt ook heel erg traag verwerkt (als het al goed verwerkt wordt). Dat is zelfs als je wel een adres of QR hebt.
Nee, niets ontvangen. Alleen de app meldt netjes dat ik heb opgezegd. Zonder retouradres.
Heb jij later dan nog een brief of e-mail gehad met adres? Heb je ook geen T&T van de retour?
Er gaat inderdaad wel veel mis bij Odido. Retour wordt ook heel erg traag verwerkt (als het al goed verwerkt wordt). Dat is zelfs als je wel een adres of QR hebt.
Mails van ontvangen tot niet ontvangen en ja de QR code toen het te laat was. Die code is gekoppeld aan het modem -nummer.
Als je terugstuurt zonder dat Nummer is het voor Odido een behoorlijk zoekwerk en daar ging het bij mij fout
zelfs gisteren nog een brief in de strekking Stuur het modem terug. En vorige week vrijdag weer een mail. ¾ x gebeld maar he ik weet nu nog steeds niets. Retour MET code gaat gewoon goed!
Op 14 maart heb ik mijn Klik&Klaar opgezegd en is dat in de app bevestigd. De opzegging geldt per 21 april, dus ik was ruim op tijd. Een brief met instructies (en QR) heb ik echter nog steeds niet ontvangen, dus weet ik niet waar ik de modem naar toe moet sturen. Over 2 dagen vertrek ik naar het buitenland, dan kan ik niets meer opsturen.
Via andere kanalen is ODIDO onbereikbaar, daarom maar via dit forum:
Kunt u mij alstublieft de instructies per ommegaande laten toesturen?
Mijn tijd is op. Ik heb geen reactie van een moderator of van Odido ontvangen. Daarom heb ik de Klik&Klaar modem via PostNL naar Schiphol-Rijk gezonden. Een kopie van mijn contract is ingesloten. Hopen dat dit goed gaat.
Een reden om Odido voortaan te mijden. De Klik&Klaar formule is een uitkomst, de prijs is redelijk en de verbinding is goed, maar hapert soms (centrum grote stad). Helaas kan Odudo de Klik&Klaar formule niet aan. Heel jammer!
Hi @JanNklaar, mijn oprechte excuses dat je niks meer gehoord hebt. Het topic is vermoedelijk tussen wal en schip beland. Ik help je in ieder geval graag verder om te zorgen dat het goed wordt afgehandeld. Top dat je al wat gegevens hebt toegevoegd aan je profiel en dat je voor nu je contract bij je retour hebt gedaan. Zou je echter nog je geboortedatum willen toevoegen aan je profiel? De verificatie is dan compleet en kan ik je abonnement erbij pakken. Dank je wel alvast!
Beetje vreemd dat ik mijn geboortedatum op dit profiel moet invullen om een modem naar Odido terug te sturen. Maar ik wil hier van af zijn. Waar ik nu zit, is bereikbaarheid soms een probleem.
Graag bevestiging van Odido dat de modem in goede orde is ontvangen en er geen kosten meer zullen zijn. Dit profiel (met geboortedatum) kan dan ook worden gewist.
Vandaag loopt mijn contract af. En precies vandaag heb ik de beloofde instructies met de QR code ontvangen. Daarin staat dat ik de router met DHL moet opsturen. Er staat geen adres bij, dat staat waarschijnlijk in de QR code, die alleen DHL kan lezen.
Ik heb de modem al 10 dagen geleden verstuurd. Via PostNL, naar het antwoordnummer van Schiphol-Rijk dat in dit forum wordt genoemd, en mijn contract bijgesloten. Een ontvangstbevestiging heb ik echter niet gekregen. De zojuist ontvangen instructies om de modem terug te sturen beloven niet veel goeds. Ga ik dezelfde ellende met Odido krijgen die Cristien (zie boven) ook heeft?
Op verzoek van Demi van Odido heb ik mijn profiel volledig ingevuld (zie boven). Ook dat heeft tot op heden nog niet geholpen. Ik wacht maar af.
Op 14 maart heb ik mijn abonnement per 21 april opgezegd. Precies op 21 april ontving ik de brief met wat ik met de modem moest doen, maar toen zat ik al een week in het buitenland. Odido had geen instructie gestuurd en bleek ook niet bereikbaar. Toen de modem op 10 april maar met KPN opgestuurd naar het adres in Schiphol-Rijk dat op dit forum wordt genoemd. Achteraf bleek het adres te kloppen, maar had het via DHL moeten gaan. Op 22 april ontving ik een brief van Odido dat de modem in goede orde was ontvangen.
Les:
Ik hoop dat Odido in de toekomst direct na opzegging instructies geeft voor het terugsturen van het modem. En iets aan haar (on)bereikbaarheid doet. Dan kies ik na terugkomst misschien weer voor Klik&Klaar. Groet!
Hey @JanNklaar, dankjewel voor je duidelijke terugkoppeling en wat goed dat je dit even deelt. Fijn om te horen dat de modem uiteindelijk netjes is aangekomen, ondanks de verwarring rondom de instructies en het retourproces.
Je hebt helemaal gelijk dat het veel handiger zou zijn als die retourinformatie direct bij de opzegging meegaat, zodat je als klant weet waar je aan toe bent, zeker als je daarna het land uit bent. Hopelijk heb je een mooie tijd gehad in het buitenland!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.