Skip to main content
Nieuw

Klik & Klaar APP verbeterpunten

• 25 februari 2025
  • 0 reacties
  • 54 Bekeken
  • Cristien
    Cristien
  • walter.v.l
  • patrick296

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties

Naar aanleiding van een startende discussie in het grote Kleik&Klaar aankondigings topic hier een specifiek topic over dit onderwerp. Hopelijk leest Odido mee…..

Quote gebruiker Sempron

Ik gebruik dit product nu al een paar maanden en ben zeer tevreden alleen een suggestie/feedback betreffende de odido app, die vrij weinig informatie laat zien. Kan Odido in de volgende update inzichtelijk maken in de app wat de afstand rssi naar de zendmast is? Ook voor apparaten in huis laptop/telefoon word de rssi niet weergegeven en blijft de parameter op 0 staan. Zou een leuke maar zekere handige toevoeging zijn in de app in plaats van steeds in het modem in te moeten loggen

.

Ik zie in de App wel de Wifi RSSI en kanaal van mijn verbonden wifi apparaten (app versie 1.0.3.241203).

Inderdaad wat meer info over de 5G verbinding zou fijn zijn zoals kanaal, RSSI, WAN IP. Nu zie je alleen een signaalsterkte symbool en band. Ook totaal datagebruik per maand naar/van 5G zou ik graag willen zien.

Ik zou via de app nog wel meer instellingen willen doen zoals Wifi instellingen (bijv welke kanalen per Wifi band). Ook per aangesloten apparaat een vast IP kunnen geven.

De log file inzien van de router zou ook wel fijn zijn.

Heeft er iemand anders nog verbeterpunten voor de Odido Klik&Klaar APP?

0 reacties

Geen reactie

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen