Skip to main content
Nieuw

klantenservice via whatsapp

• 24 januari 2025
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

"Uw SIM-kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe."

Als je in het buitenland bent en heeeeel afhankelijk bent van een telefoon, waarom wordt je dat niet voorzien van een andere manier van contact krijgen met de servicedesk? Je kunt namelijk niet bellen en de chatbot kan mij niet met een adviseur doorverbinden. Weet je hoe frustrerend dit is? Je kunt in deze tijden toch een uitzondering maken voor klanten in dit geval? Ga met je tijd mee odido. Doe eens normaal en geef mensen een kans om dit direct op te lossen ipv een topic te maken om mee te denken voor jullie. 

Ik heb geen verbinding en kan dus niets als ik laat ben gestrand en niet kan Google mappen om te kunnen zien hoe en waar ik heen moet terwijl ik in de regen sta en niemand engels kan. Hoe belachelijk is het dat ik nu rekening moet houden met een odido die geen redelijke blokkaderegeling heeft voor iemand die al jaren klant is? 

4 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025

Mijn instellingen staan goed.. is dit de 2 of 3 maandenregeling? Want ik was voor mijn nieuwe contract al klant van odido of niet?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025

Hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen want anders ga ik een klacht indienen bij het acm. Ik ben slecht ter been en volledig afhankelijk van mijn smartphone.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025

WANHOOOOOOOOOP

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen