Wat een slechte tv-ontvangers (mediabox) levert Odido!!
- Regelmatig wil het ding met een Google-account ingelogd worden, maar daar heb ik geen behoefte aan. Ik kan dat niet uitzetten, maar is vreselijk irritant.
- Het geluid loopt niet synchroon met het beeld. Als het apparaat even aanstaat en je hebt wat teruggekeken of een opname bekeken, dan is het een drama met het synchroon lopen van beeld en geluid.
- Bij handelingen als 2 gaat het volume gaandeweg ook omlaag, waardoor je je versterker steeds harder moet zetten om hetzelfde niveau te krijgen.
De problemen bij 2 en 3 kun je pas verhelpen door eerst de ontvanger uit en weer aan te zetten, wat volstrekt onhandig is als je tv zit te kijken. Ik ben zo blij als mn contract is afgelopen, want zoiets inferieurs heb ik niet eerder meegemaakt.
Ik heb daarnaast Apple TV in de woonkamer en de slaapkamer , maar bij programma's terugkijken, lopen die herhaaldelijk vast. Is een bekend probleem wat maar niet wordt opgelost. Met andere streamingdiensten heb ik totaal geen problemen.
TV kijken op de smartphone is ook een drama, Je kun je scherm niet vastzetten, want dan kapt het streamen.
De grote vraag wanneer dit allemaal eens wordt opgepakt, wordt maar niet beantwoord.
Dat hele Odido pakket is volstrekt instabiel. Internet doet het prima, maar voor alle tv-diensten moet je daar echt niet zijn. Echt een drama. Dan kun je beter een paar tientjes meer betalen voor iets dat ook wel werkt, bij kpn bijv.