Skip to main content
Nieuw

Verlengen Odido Thuis in Mijn Odido

• 11 oktober 2024
  • 6 reacties
  • 309 Bekeken

stefan.1997

Maak het mogelijk om in de app te kunnen verlengen. Een Thuis abonnement kun je nu alleen maar verlengen door te bellen naar de klantenservice. 

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8650 reacties
  • 11 oktober 2024

Na het intitiele contracttermijn loopt het abonnement gewoon door en wordt maandelijks opzegbaar.

Vast internet verlengen wordt door Odido niet actief aangeboden. Niet op de website en niet in een app. Soms kan de klantenservice/ safedesk iets voor een klant doen, maar dat is dus altijd een soort uitzondering.

stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is een legendarische user
  • 560 reacties
  • 11 oktober 2024

Dat is niet waar. Bij kpn en volgens mij ook Ziggo kun je via de online omgeving automatisch een aanbod krijgen en verlengen. 

• is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 27 november 2024

Net 2x naar 08000092 gebeld en 2x na 15 minuten opgehangen.
Door regen en wind naar de Odido winkel gefiets, maar daar kunnen ze niet verlengen.

Nu alweer 15 minuten aan het wachten op 08000419.
Indien geen goed vernieuwings aanbod, weer naar Ziggo, ik mis Ipv6 ondersteuning heel erg.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7909 reacties
  • 27 november 2024
stefan.1997 schreef:

Dat is niet waar. Bij kpn en volgens mij ook Ziggo kun je via de online omgeving automatisch een aanbod krijgen en verlengen. 

Nog nooit van Ziggo of KPN een aanbod gehad. Ook daar moet je bellen.
Gewoon even bellen heb ik ook gedaan en een fantastisch aanbod gekregen. 
Is de wachttijd nu te lang probeer je het later nog eens.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 januari 2025

Net gebeld en een aanbod gekregen. Zou handig zijn als het gewoon via de portal kon.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 januari 2025

Mijn abonnement was vorig jaar verlopen en odido liet me stilzwijgend bijna 1 jaar lang te veel betalen voor internetabonnement. Dat is zo oneerlijk naar de klant toe. Dit is een mooi voorbeeld hoe Odido met de klanten omgaat.

Ik heb helpdesk gebeld en vertelt hoe dat zit, ze vonden het ook niet fijn dat ik niet geïnformeerd was over de einddatum van mijn abonnement, helaas…

Vervolgens werd ik verbonden met de verkoopafdeling en ik heb ze precies dezelfde verteld hoe het zit en het is jammer dat ze me bijna een jaar lang te veel laten betalen voor iets dat veel goedkoper kan.

Ik vroeg, waarom word ik niet gebeld of via email geïnformeerd over mijn abonnement en waarom wordt het stilzwijgend verlengd zonder dat ik dat weet. Helpdesk zei dat ik beter een app moest instaleren en regelmatig checken hoe het zit met mijn abonnement. Ik zei, ik heb whatsapp en outlook op mijn telefoon en dat zijn enige apps die ik gebruik en ik communiceer met Odido altijd via email.

Verkoop persoon zei, “Nou, dat is jammer”. Verkoop persoon was ook zeer onvriendelijk, was niet in staat om te luisteren wat de klant te zeggen heeft en ik vroeg ook zijn naam. Vervolgens heeft hij geweigerd zijn naam uit te spreken en op gegeven moment zei hij dat hij Willem heet, wat een totaal leugen was. Hij was ook van Arabische afkomst zo te horen. Vervolgens hadden we een vreselijk gesprek over mijn abonnement en eventuele verlenging.

Uiteindelijk heb ik hem gevraagd om door te geven aan Odido dat ik graag via email alle updates wil ontvangen over mijn abonnement, of het gaat over odido werkzaamheden in mijn buurt of odido internet snelheidsaanpassingen of het beëindigen van mijn abonnement. Stuur me aub gewoon een email. Hij/ Willem zei, Nee hoor, dat doen wij niet.

Dus wij worden stilzwijgend geplunderd door odido en dat is op dit moment een norm/ standard bij odido.

De vraag is, is dat eerlijk naar de klant toe om op die manier te doen?

Kan dat anders geregeld worden? 

Kan odido een mailtje sturen naar de klant over de abonnement status/ aanpassingen/ betalingen?

~ Ik vond het verschrikkelijk, de manier van communicatie van de afdeling verkoop. 

~ Openheid en eerlijkheid zouden moeten op nummer 1 staan.

Communicatie is zeer slecht.

Introduceer jezelf als je met de klant spreekt/ Willem.

Odido, wat een service.

Met vriendelijke groet,

Kind regards,

Djala Becirspahic 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen