Skip to main content
Beantwoord

Toestel afbetaald maar nog niet afgerond (BKR)

• is een Top Poster
  • 11 reacties

Hallo allen,

ik zit met mijn handen in het haar, ik heb op 14-01-2024 mijn laatste betaling voor mijn toestel gedaan. Daarna heb ik gekozen voor simonly omdat mijn toestel het nog deed. Echter toen ik vd week gezellig bij de hypotheekadviseur zat, gaf hij aan dat dit krediet nooit de status afgerond heeft gekregen van ​@Odido.

hierdoor krijg ik nu mijn hypotheek niet rond want dit staat gelijk aan een 8900 minder te lenen geld.

ik heb al 8 keer een ticket aan laten maken door medewerkers maar dit kan wel tot 10 werkdagen duren.

Ik weet het even niet meer, heeft iemand n korter lijntje met de juiste afdeling?

gestreste groetjes 

nathalie 

Beste antwoord door eric

Het korste lijntje is via het email adres: incasso@odido.nl.

Alleen deze afdeling kan BKR registraties inzien en eventuele fouten herstellen.  De klantenservice zal natuurlijk wel een intern ticket hebben gemaakt, maar als je direct met de juiste afdeling wil schakelen, stuur dan gelijk zoveel mogelijk “bewijs” mee. 

Bekijk origineel

13 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8877 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2025

Het korste lijntje is via het email adres: incasso@odido.nl.

Alleen deze afdeling kan BKR registraties inzien en eventuele fouten herstellen.  De klantenservice zal natuurlijk wel een intern ticket hebben gemaakt, maar als je direct met de juiste afdeling wil schakelen, stuur dan gelijk zoveel mogelijk “bewijs” mee. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nathalie, spannend en leuk dat je bezig bent met een hypotheekaanvraag! Ik snap volkomen dat je de BKR-registraties zo snel mogelijk wil laten verwijderen. Goed dat je Incasso al hebt gemaild. 1 ticket is uiteraard genoeg, maar weet wel dat mijn collega's een verwerkingstijd hebben. Er komen namelijk veel BKR-verzoeken binnen. Wat ​@eric zegt klopt helemaal. Ik geef je graag meer informatie over wat erin moet staan. Mocht je onderstaande niet allemaal in je e-mail hebben gezet, doe dit dan alsnog, zodat mijn collega's met je volledige e-mail aan de slag kunnen. Gebruik als onderwerp ‘Verzoek belangenafweging’. Vermeld in de e-mail alsjeblieft:

• Je mobiele nummer bij Odido
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Zet daarnaast ook je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee naar de juiste ticket(s) en ik zal m'n best doen om jouw ticket met spoed te laten oppakken. Ik kan niks beloven, maar ik kan altijd vragen of mijn collega's er de tijd en ruimte voor hebben. Ik doe het in ieder geval met veel plezier voor je. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 14 april 2025

Hi Marciano,

inmiddels zijn we 10 werkdagen verder maar heb ik nog steeds geen antwoord.

ik vind het nu wel vervelend worden, wat heb je van mij nodig om mee te kijken en dit te verzorgen?

groet,

nathalie van der hoeven

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nathalie, mijn collega's van Incasso zijn de enige die dit voor je kunnen regelen. Het is mogelijk dat ze door drukte meer tijd nodig hebben, maar ik kijk het graag voor je na. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan zoek ik je e-mail graag op. Ik kan 'm namelijk niet vinden op het e-mailadres dat in je profiel staat. Heb je toevallig met een ander e-mailadres gemaild? Stuur me dan dit e-mailadres via een privébericht. Dan kijk ik graag of mijn collega's snel naar jouw e-mail kunnen kijken! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 15 april 2025

Goedemorgen Marciano,

ik heb gemaild met mijn andere email XXX op 26-03 en 01-04.

Naar incasso@odido.nl

[E-mailadres verwijderd door moderator]

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Nathalie, bedankt voor het doorgeven van het e-mailadres waarmee je Incasso hebt gemaild! Ik heb meteen gekeken en ik lees goed nieuws. Ik zie dat mijn collega alle bijzonderheidscodes gisteren heeft verwijderd. Hij heeft je ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Heb je deze ontvangen en is alles nu in orde? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 16 april 2025

Goedemorgen helaas is het absoluut niet opgelost, het gaat niet om de registratie maar het krediet staat nog op  lopend terwijl deze op 14-01-2024 al afbetaald is.

jullie moeten gewoon een mail sturen naar het BKR dat hij de status afbetaald heeft.

ik vind het echt een slechte gang van zaken dat er ook continu fout op fout gemaakt wordt vanaf jullie kant.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 17 april 2025

@Marciano van Odido kan jij meekijken of er een hoge prioriteit van maken, ik heb ook weer diverse keren gebeld met collega’s van jou. Maar nu is er opnieuw een ticket aangemaakt waardoor ik weer 10 werkdagen moet wachten. Het gaat gewoon heel eenvoudig om het volgende, er is nooit een mail gestuurd naar het BKR dat mijn telefoon kridiet afgerond/afbetaald is ( 14-001-2024) dus deze staat bij het BKR nog op lopend

er hoeft dus alleen een mail uit te gaan waar in staat is afbetaald.

inmiddels ben ik al vanaf 26-03-2025 bezig met jullie over deze casus, en had dit een 1,5 geleden al moeten gebeuren.

ik hoop dat er vandaag uiterlijk morgen nog actie ondernomen wordt

groet 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Nathalie, ik heb direct contact opgenomen met mijn collega van Incasso. Ik begreep dat de BKR-registraties afkomstig van Odido zijn afgemeld met een einddatum en dat er geen bijzonderheden meer zijn. Hij heeft je hier zojuist per e-mail ook over geïnformeerd. Heb je de e-mail ontvangen? Mocht je nu toch nog iets geks aantreffen, dan ontvangen we graag een screenshot van het BKR-overzicht. Mijn collega kijkt er dan graag graag nog een keer naar. Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 17 april 2025

Hi ​@Marciano van Odido nee ik heb nog geen mail ontvangen. En hij staat nog steeds op lopend bij BKR.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 17 april 2025

Ik heb ook het idee dat jullie totaal niet snappen wat ik bedoel. Het krediet staat nog op lopend terwijl dat al 1,5 geleden afbetaald is zoals ook te zien in mijn odido contract. Het gaat niet op coderingen hij moet gewoon op afgerond komen te staan.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Nathalie, ik heb meteen weer overlegd met mijn collega van Incasso en vanuit onze kant lijkt alles er goed uit te zien. Kan je de details van het lopende krediet openen en hier een screenshot van maken? Dan onderzoekt mijn collega het graag verder!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 18 april 2025

Hij moet gewoon afgesloten worden door jullie hij staat nu nog gewoon op lopend zonder einddatum die op 14-01-2024 was

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen